כידוע, האורחים המפורסמים בתוכניתה של אלן דג’נרס נדרשים לרקוד קצת בכניסתם לאולפן, מתוך סולידריות לריקודים האינסופיים של המנחה עצמה. החודש דפקה ג’סיקה ביל כניסה כה מרשימה, שאותה זיכתה דג’נרס המרוצה בתואר “הכניסה הטובה ביותר שהייתה לנו אי פעם”. ביל ירדה במדרגות בשמלה צמודה ובנעלי עקב, בצעדי ריקוד קלילים לצלילי



"I’ve Had The Time Of My Life", מהפסקול של סרט האייטיז האלמותי “ריקוד מושחת”, ולבסוף אף ביצעה, בעזרת הדי.ג’יי של התוכנית, את ההרמה המפורסמת מהסרט, כאילו הוא היה פטריק סווייזי והיא הייתה ג’ניפר גריי. אחר כך התבדחה ואמרה שהיא ובעלה, ג’סטין טימברלייק, מתאמנים על ההרמה הזאת בבית כל הזמן, אבל בדרך כלל נתפס לו הגב.





היום מגיעה אלינו ביל לקולנוע, באחד התפקידים הראשיים בסרט המתח “סוג של רצח”, המבוסס על רומן מאת פטרישה הייסמית’. הסרט מתרחש בניו יורק בסיקסטיז, וביל מגלמת בו את אשתו של ארכיטקט מצליח אך בוגדני, שאותו מגלם פטריק וילסון. “סוג של רצח” עלה בארצות הברית בשנה שעברה, ובתקופה האחרונה ביל קופצת מראיון לראיון דווקא כדי לקדם משהו אחר - את סדרת הטלוויזיה החדשה שלה, The Sinner, שעלתה בארצות הברית בחודש שעבר.



בסדרה, שהיא גם הפיקה, מגלמת ביל אם צעירה, נורמטיבית למראה, שיום אחד רוצחת מישהו בפומבי בזמן שהיא מבלה עם משפחתה בים, ללא כל סיבה נראית לעין. במקום לחפש מי הרוצח, הסדרה מחפשת את המניעים לרצח הלא ברור הזה.



אבל גם כשהיא מגיעה לראיון כדי לדבר על The Sinner, ביל לא יכולה להתחמק מלדון בטימברלייק ובאמהות. בחודש שעבר היא כיכבה על שער המגזין “מארי קלייר” ונאלצה לנתח את סוד ההצלחה של נישואיהם. “יש לנו ערכים דומים”, אמרה, “אנחנו מאמינים בנאמנות, בכנות, אנחנו אוהבים לכייף, יש לנו הרבה תחומי עניין משותפים. בעסקי השעשועים, כולנו מאוד מכווני קריירה וחייבים להיות קצת אנוכיים. אני מבינה את זה אצל הקולגות שלי, את העניין של להיות מפוקסים ובעלי דרייב. אם אתה יכול למצוא את זה וגם למצוא מישהו שחולק את אותם הערכים איתך, אז שיחקת אותה”.



ג'סטין טימברלייק, ג'סיקה ביל. רויטרס
ג'סטין טימברלייק, ג'סיקה ביל. רויטרס



ביל התחילה לצאת עם כוכב הפופ הענק בתחילת 2007. אחרי ארבע שנים ביחד השניים נפרדו, אך אחרי כמה חודשים הם חזרו, וכולם יודעים מה קורה כשזוג שהיה ביחד הרבה שנים נפרד ואז חוזר. ואכן, חמש שנים אחרי שהרומן שלהם התחיל, ועשרה חודשים אחרי שטימברלייק שלף טבעת יהלום באתר סקי בוויומינג, השניים נשבעו אמונים בחתונה אינטימית, רומנטית, חשאית וכלל לא זולה (היו שהעריכו את עלות האירוע ב־6.5 מיליון דולר) בלוקיישן חלומי בדרום איטליה.



הכלה לבשה שמלת סטרפלס ורודה ונסיכותית של ג’יאמבטיסטה ואלי, החתן קפץ משמחה על שער המגזין “פיפל” בטוקסידו של טום פורד, ושנתיים וחצי מאוחר יותר נולד בנם הבכור, והיחיד עד כה, סיילס רנדל טימברלייק. עתה – כפי שביל מרבה לשתף – הוא הגיע בשעה טובה לפאזת ה"טרבל טו" בחייו.



ג'סיקה ביל. צילום: רויטרס
ג'סיקה ביל. צילום: רויטרס



עסקי הלייף סטייל
לאחרונה הגיעה ביל ללייט שואו, ונושא השיחה הראשון היה, כמובן, סיילס. סטיבן קולבר שאל אותה כמה משטחים בביתה מכוסים עתה במה שהיא מקווה שהוא שוקולד. “כל אינץ’ מרובע”, ענתה ביל. “ואם זה לא מה שאני מקווה שהוא שוקולד, אז אלה מדבקות ופלסטלינה ובצק ופירורים ואלוהים יודע מה. הכל מכוסה בהכל”.



משם היא המשיכה לקטר על גיל שנתיים הנורא עד שהרגישה לא נעים, והסבירה שהילד גם חמוד ומצחיק. בתור אמא לפעוט, ביל כמובן מיד הצטרפה למיזם עסקי הפונה לפעוטות, לילדים ולהוריהם הרעבים: מסעדה יקרה אך ידידותית למשפחות (אמידות) בלוס אנג’לס, בשם Au Fudge. “אתה יכול להגיע עם המשפחה הפרועה והמשוגעת שלך ולהרוס את המקום, ואין לנו בעיה עם זה”, הסבירה ביל בחיוך כשנשאלה על הקונספט.



ג'סטין טימברלייק, ג'סיקה ביל. רויטרס
ג'סטין טימברלייק, ג'סיקה ביל. רויטרס



אך לצד יחסי הציבור האוהדים שהמקום קיבל והכתבים שמיהרו להשוות את ביל לכוכבות קולנוע אחרות שנכנסו לעסקי הלייף סטייל המשפחתי, כמו גווינת' פאלטרו, ג’סיקה אלבה, ריס וויתרספון ובלייק לייבלי, לאחרונה עלתה המסעדה לכותרות בהקשר פחות חיובי. תשעה עובדים ועובדים לשעבר במסעדה תבעו את בעליה בטענה שלא קיבלו את השכר המגיע להם ושבעלי המסעדה גנבו מהם את הטיפים. נכון למועד כתיבת שורות אלו, טרם יצאה הודעה רשמית של ביל בעניין. אבל היה יכול להיות יותר גרוע – היא הייתה יכולה להרוג את אחד המלצרים, ללא כל סיבה נראית לעין.