סוג של רצח
מותחן. בניו יורק של 1960, ארכיטקט מצליח, נהנתן וחובב נשים מסתיר מתחת לפני השטח חיים רקובים ומסוכנים. מבוסס על רומן מאת פטרישיה הייסמית ("הכישרון של מר ריפלי").





בימוי: אנדרי גודארד ("אחוזת דאונטון"). שחקנים: פטריק וילסון ("הרוע שבפנים"), ג'סיקה ביל, היילי בנט, אדי מרסן. ארצות הברית, 2016. 95 דקות.



מר שטיין און־ליין
רומנטי. בחור צעיר מלמד פנסיונר אלמן שלא יצא מביתו שנים את רזי המחשב. כשהפנסיונר מתחיל לגלוש באתרי היכרויות בשמו, אישה צעירה נשבית בקסמיו, אך אינה יודעת את זהותו האמיתית.




בימוי: סטפן רובלן. שחקנים : פייר רישאר, יאנס לספר, פאני ואלט, סטפן ביסו, סטפני קריינקור, גוסטב קרברן. צרפת, 2017. 97 דקות.

קינגסמן: מעגל הזהב
ריגול. הגיבורים עומדים בפני אתגר חדש כאשר המפקדה שלהם נחרבת, והעולם הופך להיות בן ערובה של האויב. כשהם מגלים ארגון ריגול נוסף, הם חוברים אליו כדי להציל את העולם.



בימוי: מתיו ווהן. שחקנים: קולין פירת', ג'וליאן מור, טארון אגרטון, מארק סטרונג, האלי ברי, צ'נינג טאטום, ג'ף ברידג'ס, אלטון ג'ון. ארצות הברית, 2017. 141 דקות.

מקס סטיל
הרפתקאות. ילד קטן שעובר דירה עם אמו מגלה כי יש לו כוחות־על סמויים המקשים עליו לשמור את הקשר המיוחד שלו עם נערה בבית הספר. בעזרת חייזר הוא מגלה את ייעודו כגיבור־על ויוצא לקרב.

בימוי: סטיוארט הנדלר. שחקנים: מריה בלו, אנדי גרסיה, בן וינשל, ג'וש ברנר. ארצות הברית, 2015 . 120 דקות.

אמהות בהפרעה
קומי. ארבע נשים שהדבר המשותף היחיד ביניהן הוא הגן שאליו הולכים ילדיהן, מחליטות לעשות לעצמן ערב כיפי, אך ארוחת הערב התמימה הופכת ללילה חסר מעצורים ומלא תשוקה עצורה, המתפרצת על גדותיה.



בימוי: אלתיאה ג'ונס. שחקניות: טוני קולט, מולי שאנון, ברידג'יט אוורט. ארצות הברית, 2017. 92 דקות.