מבול של סיפורי הטרדות מיניות בהוליווד: העיתונאית אנה גרהם האנטר סיפרה כי השחקן דסטין הופמן, כיום בן 80, נגע בישבנה ודיבר בפניה על סקס באופן בוטה על סט של סרט טלוויזיה לפני מעל 30 שנה, כשהיתה בת 17. "הוא ביקש ממני לעשות לו מסאז' ברגליים ביומי הראשון על הסט, והסכמתי", כתבה האנטר במגזין ה"הוליווד ריפורטר": "הוא היה תופס לי בישבן, מפלרטט איתי בגלוי, ודיבר על סקס איתי ולפניי"



"בוקר אחד הלכתי לחדר ההלבשה שלו כדי לקחת ממנו הזמנה לארוחת בוקר, הוא הביט בי וחייך, לקח את הזמן ואמר, 'אני אקח ביצה קשה... ודגדגן רך' ('I’ll have a hard-boiled egg … and a soft-boiled clitoris')", כתבה. "כל 'הפמליה' שלו פרצה בצחוק. עזבתי, ללא מילים. אחר כך הלכתי לשירותים ובכיתי".


דסטין הופמן. צלם : רויטרס
דסטין הופמן. צלם : רויטרס


האנטר תיעדה את התנהגותו של הופמן בחמשת השבועות שלה על הסט ביומן ששלחה לאחותה באותה עת. "היום, כשהלכתי עם דסטין ללימוזינה שלו, הוא מישש את התחת שלי ארבע פעמים", כתבה, "הכיתי אותו בכל פעם, חזק, ואמרתי לו שהוא זקן מלוכלך".

היא טוענת כי על הסט, נאמר לה להשלים עם התנהגותו על ידי האחראי, שאמר לה "להקריב" כמה מערכיה למען ההפקה. "בגיל 49 אני מבינה מה עשה דסטין הופמן כשהוא נכנס לדפוס הרחב יותר של מה שנשים חשות בהוליווד ובכל מקום", כתבה, במבט לאחור. "הוא היה טורף, הייתי ילדה, וזו הייתה הטרדה מינית".

 

Off to the spend the day with Romance Writers of Orange County

A post shared by Anna Graham Hunter (@annaghunter) on



הופמן הגיב לכתבה בהתנצלות: "אני מכבד את כל הנשים ומרגיש נורא על כך שמשהו שעשיתי יכול היה יכול לגרום לה להיות במצב לא נוח. אני מצטער. זה לא משקף את מי שאני".

הסיפור הזה מגיע אחרי מבול של סיפורים דומים של הטרדה מינית בהוליווד, נגד המפיק הארווי ויינשטיין, יוצר הסרטים ג'יימס טובאק והשחקן קווין ספייסי. כמו כן, התפרסם כי שש נשים מאשימות הבמאי ברט ראטנר בטרדה מינית, ביניהן השחקניות נטשה הנסטרידג' ו אוליביה מאן.