פיגומים: דרמה. הילד הכי מופרע ואלים בבית הספר נוהג לעבוד עם אביו אחרי הלימודים בעסק המשפחתי לפיגומים. כשמורה חדש לספרות נכנס לבית הספר, הוא מנסה לשנות את מסלול חייו של הנער, אך טרגדיה בלתי צפויה טורפת את כל הקלפים.


בימוי: מתן יאיר. שחקנים: אשר לקס, יעקב כהן, עמי סמולרצ'יק, קרן ברגר. ישראל, 2017, 94 דקות.



המסיבה


קומדיה. שרה בממשלה הבריטית חוגגת את מינויה במסיבה ליברלית שיוצאת משליטה. במהלך הערב היא מגלה שהיא לא היחידה שמחזיקה מאהב מהצד, שכסף פותר הכל ושאקדח שמופיע במערכה הראשונה לא חייב להמתין למערכה השלישית כדי לירות.


בימוי: סאלי פוטר. שחקנים: קריסטין סקוט תומאס, טימותי ספול, פטרישיה קלרקסון. אנגליה, 2017. 108 דקות.


מדד אתר רוטן טומטוז: 92% 5/5



נטושים


דרמת מתח. פועל מקסיקני מנסה לעבור את הגבול ולהתגנב לתוך ארצות הברית. לרוע מזלו, מבחין בו רוצח ורודף אחריו אל תוך המדבר כדי להרגו.


בימוי: ג'ונס קוארון. שחקנים: גאל גרסיה ברנאל, ג'פרי דין מורגן. מקסיקו־צרפת, 2017. 94 דקות.


מדד אתר רוטן טומטוז: 61% 3/5




בשם בתי


דרמת נקמה. כשבתו בת ה־14 נהרגת בתאונה, מחליט אביה האוהב לרדת לשורש העניין ולחקור בכוחות עצמו מי האחראי למותה. מבוסס על פרשת קלינקה־במברסקי שאירעה ב־1982.


במאי: ונסן גארנק. שחקנים: דניאל אוטיי, סבסטיאן קוך, מארי־ז'וז'ה קרוז, קרחסטל קורניל, לילה־רוז גילברטי, אמה בסון. צרפת, 2016. 87 דקות.


מדד אתר רוטן טומטוז: 100% 5/5




רצח באוריינט אקספרס


מותחן פסיכולוגי. מה שמתחיל כנסיעה של 13 זרים ברכבת מפוארת דרך אירופה, הופך לסיפור רצח שבו כולם חשודים. אדם אחד הנמצא במרוץ נגד הזמן יצטרך לפתור את החידה, לפני שהרוצח יכה שוב. מבוסס על ספרה המפורסם של אגאתה כריסטי.


בימוי: קנת בראנה. שחקנים: קנת בראנה, פנלופה קרוז, ווילם דפו, ג'ודי דנץ', ג'וני דפ, מישל פייפר, דייסי רידלי וג'וש ראד. ארצות הברית, 2017. 114 דקות. ד


מדד אתר רוטן טומטוז: 61% 3/5