השחקנית מריל סטריפ, מהנשים המפורסמות והמצליחות ביותר בתולדות הקולנוע, חשפה בסוף השבוע כי הייתה עדה פעמיים באופן אישי לאירועים אלימים, ובאחד מהן אף נאלצה לשחק את עצמה מתה כדי לגרום לתוקף אכזרי להפסיק להכות אותה. סטריפ, שזכתה בשלושה פרסי אוסקר והייתה מועמדת 17 פעמים נוספות, נאמה בטקס הפרסים השנתי לחופש העיתונות הבינלאומי של הוועדה להגנה על עיתונאים. אחרי ששיבחה את העיתונאיות על אומץ לבן, חלקה עם הנוכחים את סיפור המפגשים האישיים שלה באירועים אלימים.

"אני יודעת משהו על טרור אמיתי - בשתי הפעמים בחיי הייתי נתונה לאיומים והתמודדתי עם אלימות פיזית אמיתית. למדתי משהו לגבי החיים שלא הייתי יודעת אחרת והייתי בת מזל כי האינסטינקטים שלי סייעו לי היטב", אמרה.





"במקרה אחד, שיחקתי מתה וחיכיתי עד שהמכות יפסיקו, כשאני מסתכלת על כל המאורע, כמו שאומרים, מגבוה", תיארה סטריפ את רגעי האימה. "במקרה השני, מישהו אחר היה קורבן להתעללות ופשוט השתגעתי ורצתי אחרי האיש הזה. תשאלו את שר - היא הייתה שם, והבריון ברח, זה היה נס".



סטריפ לא סיפרה מתי התרחשו המקרים ואם הכירה את התוקפים. כלי התקשורת הזכירו כי סטריפ ושר שיחקו יחד בסרט "סילקווד" בשנת 1983 וכי מאז הן הפכו חברות קרובות. בשבוע שעבר אישרו דובריה של סטריפ כי הייתה "עבירה" מצדו של השחקן דסטין הופמן באחד המפגשים בין השניים, וכי הופמן התנצל על כך. בביוגרפיה על סטריפ, שפורסמה אשתקד, נטען כי הופמן סטר לה חזק כדי לגרום לה לתגובה רגשית חזקה במהלך צילומי "קרמר נגד קרמר" בשנת 1979.