לפני כמעט חודשיים פרשת המפיק המטריד הארווי ויינשטיין התפוצצה בארה"ב, והגלים שיצרה הגיעו לכל העולם. הרבה לפני שהנושא עלה לשיח נרחב בכל העולם, את ישראל הרעידה פרשיית החשדות להטרדה מינית מצד השחקן משה איבגי. כעת נראה כי נוצר שיח דו צדדי בנושא, וכי גם הסיפור שהתרחש כאן, ופרטי הסכם הפשרה שכביכול מתגבש לפיו הוא יודה בהטרדה ולא יועמד לדין, מעניינים את היוצרים מעבר לים.



התסריטאית והיוצרת סיגל אבין, שיצרה את סדרת סרטוני "זה מטריד" שהכתה גלים בארץ ובעולם, חשפה הבוקר בכנס "נשים בחזית" של אתר סלונה שהיא עובדת על תסריט לסרטון חדש שמבוסס על מקרה משה איבגי, בין השאר דיברה עם כוכב 'חברים' על האפשרות שישתתף בהפקה.



"שוחחתי אתמול עם השחקן דיוויד שווימר וחשבנו יחד על רעיון לתסריט חדש שיבוסס על המקרה הזה. סיפרתי לו את הפרטים והוא היה המום לאור כל מה שקורה בארה"ב", סיפרה אבין. "החלטנו שכדי לצלם את הסרטון דיוויד יגיע לארץ ועל פי התסריט, הוא יילך ברחוב, יטריד מינית אישה ויעשה עוד עבירות קשות - ירצח, יגנוב, ידרוס מישהו".



"כשהוא יגיע לבית המשפט השופט יגיד לו: 'היי! אתה דייוויד שווימר!' ויזכה אותו, ובסיום הסרטון הוא יוצא החוצה מבית המשפט לקהל שמריע לו", סיכמה התסריטאית את הרעיון. "השם של הסרטון יהיה: "הנחת סלב".