התגובות הראשונות לסרט השמיני בסדרת "מלחמת הכוכבים", הנושא את השם "אחרוני הג'דיי", מתחילות להגיע מיד אחרי הפרימיירה שנערכה הבוקר (ראשון, שעון ישראל), בלוס אנג'לס. את הסרט, שמשך תשומת לב רבה בחודשים האחרונים, ביים ריאן ג'ונסון, אחרי שאת הסרט הקודם בסדרה ("מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר") ביים ג'יי.ג'יי אברהמס. כעת, ניתן לשמוע מהמעריצים ברי המזל שהיו בבכורה, מה דעתם.



בשלב זה מעט פרטים ידועים על הסרט, שיגיע לאקרנים ברחבי העולם רק בסוף השבוע. ביקורות רשמיות טרם התפרסמו, והן נמצאות תחת אמברגו עד יום שלישי, אך המעריצים שהוזמנו להקרנה המיוחדת כבר הספיקו לשחרר כמה הצהרות נלהבות לרשתות החברתיות, אותן הבאנו כאן, חפות מספויילרים.





"אין לי מילים לתאר עד כמה אהבתי את 'מלחמת הכוכבים: אחרוני הג'דיי', הוא מהמם, אני בגן עדן של גיקים", כתבה עורכת אתר המדע הבדיוני "לג'ן אוף ליה". "'מלחמת הכוכבים: אחרוני הג'דיי' הוא שונה, מרגש ומפתיע. כל כך הרבה תחושות, כל כך הרבה רגעים מדהימים. היזהרו מספויילרים", כתב פיטר סירטה עורך אתר "סלאש פילם".


"ב'אחרוני הג'דיי' יש הכל: הוא אינטנסיבי, מצחיק ומרגש. הוא מלא רגעים שמפילים את הלסת ואני אהבתי אותו מאוד. אני עדיין רועד", כתב גרמן לוסייר, כתב אתר "גיזמודו". "התרשמתי מ'אחרוני הג'דיי'. יש בו כמה תפניות מרשימות ומפתיעות שממש לא ציפיתי להן. אי אפשר להגיד שהעלילה היא מושלמת, אבל העבודה שנעשתה על הדמויות היא פנטסטית, וזה מדהים לראות את לוק סקייווקר שוב בפעולה", כתב אריק אייזנברג מאתר "סינמה בלנד".