סוף השבוע הוא תמיד זמן מעולה לשכוח מטרדות היומיום. איזו דרך טובה יותר יש לעשות את זה, מאשר להיכנס אל אולם הקולנוע החשוך עם הרבה פופקורן, וכוס משקה גדולה במיוחד ולצלול אל תוך העולם שמוקרן על הבד. במיוחד בשביל זה ערכנו עבורכם רשימה של הסרטים החדשים שמגיעים השופ"ש.
 

מלחמת הכוכבים: אחרוני הג'דיי
ג’יי ג’יי אברהמס מביא לנו את הסרט השמיני בסאגה החדשה של מלחמת הכוכבים, אך מטיל איפול על העלילה. הסאגה של סקייווקר נמשכת, כשהגיבורים של הכוח המתעורר מצטרפים לאגדות הגלקטיות, בהרפתקה שמגלה תעלומות עתיקות של הכוח וגילויים מסעירים מהעבר.





בימוי: ריאן ג’ונסון. שחקנים: מארק האמיל, קארי פישר ז"ל, אדם דרייבר, לורה דרן, בניסיו דל טורו ועוד. ארצות הברית, 2017. 151 דקות.



מדד רוטן טומטוז: 93%




טיסה 112
מותחן פסיכולוגי. טיסה מספר 112 מתקרבת לנחיתה. כשצוות המטוס מבקש אישור נחיתה, הפקח האחראי מוריד את האוזניות ברגע קריטי והטיסה מתרסקת. על הקרקע ממתין גבר למשפחתו ומגלה שהיא נמחקה בגלל רשלנות. מבוסס על סיפור אמיתי.





בימוי: אליוט לסטר. שחקנים: ארנולד שוורצנגר, מגי גרייס. ארצות הברית, 2017. 74 דקות.



מדד רוטן טומטוז: 39%




אל האור


דרמה. צעירה שעובדת כמדבבת סרטים עבור לקויי ראייה, פוגשת גבר מבוגר המאבד בהדרגה את ראייתו. כשהיא נחשפת לתצלומיו, מתעוררים בה רגעים נשכחים מעברה, ודרך עיניו הכבות היא מבחינה לראשונה ביופיו של העולם, שהיה חבוי מעיניה.





בימוי: נעמי קוואסה. שחקנים: איאמה מיסאקי, מאסאטוסי נאגסה, טאטסויה פוג'י. יפן־צרפת, 2017. 101 דקות.



מדד רוטן טומטוז: 58




פרדיננד


לילדים. אחרי שפרדיננד, שור עם לב זהב, נחשד בטעות כחיה מסוכנת, הוא נלכד ונשלח הרחק מביתו. נחוש לשוב למשפחתו, הוא נעזר בקבוצת אאוטסיידרים שיוצאים איתו להרפתקה. בהשראת ספר הילדים הקלאסי באותו השם.





בימוי: קרלוס סנדנה ("עידן הקרח"). ארצות הברית, 2017. 106 דקות.




משחקי גמדים


אנימציית הרפתקאות. כשקלואי הילדה ואמה עוברות לבית ישן ומוזר, גדוש גמדי גינה, קלואי מגלה שהגמדים הם כנופיה של יצורים חיים, שתפקידם להגן על הבית שלה ועל כדור הארץ כולו. עם השכן החטטן שלה, הם משתפים פעולה עם הגמדים כדי להילחם ולהציל יחד את העולם.





בימוי: פיטר לפניוטיס ("שודדי הפיצוחים"). מפיק ג'ון ה. ויליאמס ("שרק"). ארצות הברית, 2017. 85 דקות.