כוכב סדרת האקשן המצליחה "פאודה" צחי הלוי חוזר בסרט פעולה ישראלי חדש, והפעם מכיוון אחר לגמרי. בסרט "המוסד הסגור" שעתיד הצטלם בקרוב, הלוי יגלם סוכן מוסד אשר חובר לסוכנת של ה-CIA בגילומה של אפרת דור, במטרה לעצור ארגון טרור המתכנן להשמיד את העולם באמצעות טלפונים סלולריים.



"מאתגר לעשות תפקיד כזה בז'אנר שעוד לא נעשה בארץ", סיפר הלוי ל"מעריב אונליין" על התפקיד החדש, "חוץ מזה אמרו לי שהולכים מכות וקופצים ממסוק אז באתי".





עשור לאחר שיצא לאקרנים הסרט הקצר "המוסד הסגור" של היוצר אלון גור אריה והפך לסרט פולחן שסחף אחריו קהל של אלפי מעריצים, בשבוע הבא יתחילו הצילומים לסרט חדש באורך מלא, אשר עלילתו מלווה את ארגון המוסד הישראלי, ועתיד לעלות למסכים במהלך שנת 2018. בסרט החדש ישתתפו צחי הלוי, טל פרידמן, אפרת דור, דביר בנדק, עדי הימלבלוי, שלומי קוריאט, גילה אלמגור, אילן דר (בתפקיד ראש המוסד, אותו גילם גם בסרט הקודם), עומר דרור, תומר שרון, עידו מוסרי, טל טירנגל ועוד. את התסריט לסרט החדש כתב גור אריה, והוא נערך על ידי הבמאי והתסריטאי אבי נשר.



גור אריה אף יביים את הסרט, בליווי של במאי הפארודיות האמריקאי-יהודי הנודע דיוויד צוקר, אשר יצר בין השאר את "סודי ביותר", "טיסה נעימה" וסדרת סרטי "האקדח מת מצחוק" ונחשב לאחד מגדולי הבמאים הקומיים אשר פועלים כיום. צוקר יגיע לארץ במיוחד לרגל הסרט, יערוך חזרות עם השחקנים וילווה את הצילומים. שיתוף הפעולה המיוחד התאפשר כאשר צוקר ביקר בארץ לפני כחצי שנה, צפה ב"המוסד סגור" והסכים לקחת חלק בעשיית הסרט החדש.