סערת הארווי וינשטיין מסרבת לגווע, אך הפעם ההתקפות הן מן הצד השני: המפיק שהואשם על ידי יותר מ-100 נשים הוליווד בהטרדות, תקיפות ואף אונס ירד למחתרת, אך מסתבר שגם שם האירועים ממשיכים להיות חלק מחייו. בסרטון שהעלה אתר הרכילות האמריקאי "TMZ", נראה מפיק העל לשעבר כשהוא מותקף על ידי אדם שאינו מכיר במסעדה.

על פי הקטע שנמשך כ-30 שניות בלבד, נכנס וינשטיין למסעדה באריזונה, שם הוא מקבל סטירה על ידי גבר שנמצא במקום, שצועק לעברו "אתה חתיכת ח**, תעוף מכאן, תעיף את התחת המ***** שלך מכאן". באותו זמן נראה גבר אחר מנסה למנוע מהצלם לתעד את האירוע במכשיר הטלפון שלו. על פי הדיווחים המפיק בחר שלא להזמין את המשטרה לאחר התקיפה בגלל שהיה מדובר ב"רק סטירה".
 
כזכור, פרסום ההאשמות כנגד המפיק הצית סערה ציבורית גדולה שהניעה את תנועת #MeToo כנגד הטרדות מיניות. למעלה מ-100 נשים האשימו את וינשטיין בעבירות מין, כולל תקיפה, הטרדה ואונס. בין השחקניות שהאשימו את ויינשטיין נמנות הכוכבות ההוליוודיות אנג'לינה ג'ולי, גווינת' פאלטרו, קייט בקינסייל וקארה דלווין.
 
בחודש נובמבר פורסם כי ויינשטיין הכין רשימה של 91 בני אדם, כולל כוכבים הוליוודיים, יחצ"נים, ומפיקים ושלח חוקרים פרטיים שיאספו עליהם מידע בנוגע להאשמות נגדו על תקיפה מינית. הרשימה כוללת 43 גברים ו-48 נשים, רובם שחיים בלונדון, לוס אנג'לס וניו יורק. היא נוצרה בתחילת 2017 - תשעה חודשים לפני שעיתון "הניו יורק טיימס" חשף לראשונה ב-5 באוקטובר את ההאשמות הרבות כנגד ויינשטיין על תקיפות מיניות. הרשימה הורכבה כחלק מאסטרטגיה שנועדה לדכא את הטענות נגד המפיק.
 

החוקרים הפרטיים ששלח ויינשטיין עקבו בחשאי ואספו מידע על אנשים ברשימה. המידע שנאסף נמסר לויינשטיין ולעורכי דינו. אורך הרשימה מאמת את הדיווחים לפיהם הטענות נגד ויינשטיין היו ידועות ברחבי הוליווד במשך תקופה ארוכה. השחקניות רוז מק'גוון, לורה מאדן, סופי דיקס, אנבלה סייורה וקתרין קנדל, שהיו בין הראשונות לצאת בפומבי עם האשמות נגד המפיק ההוליוודי, נמצאות ברשימה.