בריאיון ראשון מול מצלמה, שישודר היום בתוכנית הבוקר של רשת CBS, מתייחסת פארו (32), בתם המאומצת של אלן ושל רעייתו לשעבר, השחקנית מיה פארו, לטענותיה כי אביה תקף אותה בביתם בעת שהייתה בת שבע. על אף שלא מדובר בפעם הראשונה שבה מועלות ההאשמות נגד הבמאי הוותיק, הביעה פארו את תקוותה כי הריאיון יגרום לאנשים להאמין לה.



"אני אמינה ואני אומרת את האמת ואני חושבת שחשוב שאנשים יבינו שגם לקורבן אחד, למאשימה אחת, יש חשיבות", אמרה פארו בריאיון שצולם ביום שני האחרון וקטעים ראשונים ממנו שודרו אתמול. "ושיבינו שזה מספיק כדי לשנות דברים".



המראיינת גייל קינג ציינה כי היו מי שאמרו לה שפארו "רוצה להפיל את וודי אלן". "למה שאני לא ארצה להפיל אותו?", ענתה פארו. "למה שאני לא אכעס? למה שלא יכאב לי? למה שאני לא ארגיש זעם אחרי שכל השנים התעלמו ממני ולא האמינו לי ודחקו אותי הצידה?".



"למה שאחרי כל השנים האלה, אנשים צריכים להאמין לך עכשיו?", המשיכה קינג. "אני מניחה שזה תלוי בהם, אבל כל מה שאני יכולה לעשות זה להגיד את האמת שלי ולקוות שמישהו יאמין לי במקום רק להקשיב", אמרה פארו.







באוגוסט 1992, על רקע הגירושים המכוערים בין פארו לאלן בשל הרומן שלו עם בתם המאומצת סון-יי פארו פרווין (כיום רעייתו של אלן), האשימה מיה פארו כי אלן תקף מינית את דילן, בעת שהייתה בת שבע בלבד. אלן דחה את הטענות, אולם על אף שהתובע קבע כי יש "סיבה מספקת" להגיש כתב אישום על התעללות נגד הבמאי, הוחלט לסגור את התיק כדי שלא לעורר טראומה אצל הילדה.



דילן פארו התייחסה לראשונה להאשמות במכתב שפרסמה בפברואר 2014, אחרי שאביה קיבל פרס מפעל חיים בגלובוס הזהב. היא טענה כי אביה "אמר לי לשכב על הבטן ולשחק עם הרכבת החשמלית של אחי. אז הוא תקף אותי מינית. הוא דיבר אתי כשעשה את זה, לחש שאני הייתי ילדה טובה, שזה הסוד שלנו, הבטיח שניסע לפריז ואני אככב בסרטים שלו". גם אז הכחיש אלן את הטענות של בתו.



פארו העלתה מחדש את הסיפור בשבועות האחרונים, על רקע סערת ההטרדות המיניות בהוליווד, שאחיה, העיתונאי רונאן פארו, היה בין חושפי הפרשה של הארווי ויינסטיין. הפעם היא זכתה לתמיכה של שחקנים רבים בהוליווד, בהם גם משתתפים בסרטו החדש של אלן, "יום גשום בניו יורק", שהביעו צער על ששיתפו פעולה עם הבמאי המפורסם.