האם אחד מהבמאים הגדולים של הקולנוע האמריקאי סיים את הקריירה?  על פי הערכות שנשמעו היום (שני) בהוליווד, סרטו של וודי אלן, "יום גשום בניו יורק", ייגנז ולא יגיע אל האולמות, וזאת בעקבות החרם שהטילו עליו אנשי מפתח בהוליווד בגלל חשדות לתקיפה מינית של בתו החורגת. מקור בתעשייה האמריקאית,  שביקש לשמור על אנונימיות, מסר למגזין ה"ניו יורק פוסט" כי הסרט, שהיה אמור להיות מופץ על ידי חברת "אמזון" צפוי ככל הנראה שלא לצאת כלל או לצאת ישירות בגרסת DVD ללא כל קידום או יחסי ציבור. 



כזכור, ביטולו האפשרי של הסרט הגיע בעקבות הראיון הטלוויזיוני הטעון שהעניקה דילן פארו, בתו המאומצת של וודי אלן, ובו שבה וטענה כי הבמאי הוותיק והמוערך תקף אותה מינית בצעירותה. בהמשך לתנועת MeToo# שחקים ושחקניות רבות הודיעו כי לא יסכימו להשתתף בסרטיו של הבמאי ויתרמו את הכנסותיהם מסרטו האחרון, "גלגל ענק", לנפגעי תקיפה מינית.





במהלך הראיון, פארו סיפרה, בעודה דומעת, כיצד אביה החורג ניצל אותה מינית, לכאורה, בשנת 1992, כשהייתה בת 7 בלבד: "וודי לקח אותי לעליית הגג, כאשר אמי (השחקנית מיה פארו) הייתה בקניות. הוא ביקש ממני לשכב על הבטן ולשחק ברכבת הצעצוע של אחי, כאשר הוא התיישב בפתח הדלת והחל לנצל אותי מינית".



"כילדה בת 7, הייתי אומרת שהוא נגע באיברים הפרטיים שלי, וזה מה שאמרתי אז. כאישה בת 32 אני אומרת כי הוא נגע באיבר המין שלי עם האצבעות שלו. הוא היה הולך אחרי, נוגע בי, מחבק אותי, ואם אמרתי לו פעם שאני רוצה ללכת לבד, הוא לא היה מאפשר לי. פעמים רבות הוא ביקש ממני להיכנס איתו למיטה כאשר הוא ואני היינו רק בתחתונים".



פארו הכחישה בתוקף את הטענות של אלן, שלפיהן היא עברה שטיפת מוח על ידי אמה, ששכנעה אותה להמציא את סיפור ההטרדה המינית כנקמה על כך שאלן קיים רומן עם בתה החורגת סו־יי פרווין ומאוחר יותר אף התחתן איתה.



בתגובה לראיון פרסם דוברו של אלן הכחשה נמרצת: "כאשר נשמעה הטענה הזאת לראשונה לפני 25 שנה, היא נחקרה באופן מקיף על ידי המרפאה להתעללות מינית בילדים בבית החולים ייל ניו הייבן ובשירותי הרווחה של מדינת ניו יורק. שניהם בדקו את התלונה לאורך חודשים ארוכים וקבעו באופן עצמאי כי לא בוצעו כל הטרדות.