מה קרה לסילבסטר סטאלוןשמועה מוזרה על כך שהשחקן נפטר שוטפת היום (שני) את הרשת, וזו לא הפעם הראשונה. משתמשי פייסבוק דיווחו על הודעה שקרית שרצה ברשת החברתית בספטמבר 2016, וטוענת כי כוכב סרטי האקשן נמצא מת בביתו בלוס אנג'לס. מאוחר יותר, התברר כי השמועה שקרית, והיא נוצרה על ידי אתר אינטרנט שידוע בכך שהוא מפרסם ידיעות שקריות על מותם של סלבריטאים, אך היום, שנה וחצי מאוחר יותר, אותה השמועה שוב מרעידה את הרשת.



רוצים לקבל את החדשות לפני כולם? הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


נראה כי שובה של השמועה הגיע בשל תמונה שיצר אחד ממעריציו של השחקן, כמודעה פיקטיבית לסרט "קריד 2", החלק האחרון בסדרת הסרטים "רוקי", בה מופיע תמונתו של השחקi עם הכיתוב "נוח על משכבך בשלום, סילבסטר סטאלון, 1946 - 2018". המודעה זכתה לשיתופים רבים ברשת החברתית, מאנשים שהיו בטוחים שסטלון באמת נפטר.








פוסטים הנפרדים בעצב מהשחקן החלו לצוץ בכל רחבי הרשת, וטענו כי הוא מת מסרטן. תוך זמן קצר משתמשי טוויטר החלו לצייץ אחד לשני את השאלה האם כוכב רוקי" באמת הלך לעולמו, "האם סילבסטר סטאלון מת או שהפייסבוק שוב משקר?", כתב אחד הגולשים. "אלוהים! חשבתי שסילבסטר סטאלון מת, אני שונא את האינטרנט", כתב גולש אחר. "נמאס לי משמועות חולניות, סילבסטר סטאלון לא מת" נכתב בציוץ נוסף.





כשהשמועה צצה לראשונה בשנת 2016, השחקן עצמו נאלץ להעלות לרשת תמונה עדכנית של עצמו כדי להוכיח למעריצים שהוא עדיין חי ונושם, הפעם הוא אפילו לא טרח להתייחס.