אחרי הכל "אשת חיל" תגיע לאוסקר: לאחר האכזבה הגדולה בה התקבלה הידיעה כי הסרט "וונדר וומן" לא יהיה מומעד השנה לפרס האוסקר, אנחנו מקבלים את הידיעה כי גל גדות בכל זאת תגיע לטקס היוקרתי. מפיקי האירוע הודיעו היום (רביעי) כי השחקנית הישראלית תופיע במהלך הטקס ותגיש את הפסלון המוזהב.



האנשים שאחראים לאוסקר פרסמו את רשימת הכוכבים שהולכים להעניק את הפרסים השנה, ביניהם, לצד גדות נמצאים שמות כמו, מארק האמיל, ששיחק את לוק סקייווקר בסדרת סרטי "מלחמת הכוכבים" המקורית, והשחקנים אוסקר אייזק וקלי מארי טרן, שגם לקחו חלק בסדרת סרטי האקשן הכוכבית. עוד יגישו פרסים הוא השחקן לין מנואל מירנדה, ג'ינה רודריגז, ארמי האמר והזמרת בת ה-21 זנדאיה.





כזכור, האקדמיה האמריקאית לקולנוע הכריזה לפני כחודש על רשימת המועמדים בשלל הקטגוריות בטקס האוסקר והסרטים "וונדר וומן" ו"פוקסטרוט" הישראלי לא נבחרו להיות מועמדים. זאת על אף שהסרט בו גילמה גדות את דמותה של דיאנה, נסיכת האמזונות שמגיעה לעזור לבני האדם, גרף עד כה הכנסות של 412 מיליון דולר בארה"ב ו־822 מיליון דולר ברחבי העולם, והוא הפך לאחד לשוברי הקופות המצליחים ביותר של קיץ 2017. "וונדר וומן" גם שבר את שיא ההכנסות בסוף השבוע הראשון לסרט בבימויה של אישה, פטי ג'נקינס.