למורת רוחם של ג'יימס קמרון וג'י.ג'י אברהמס, הסרט המדובר "הנוקמים: מלחמת האינסוף" עשוי לשבור את השיר של כל הזמנים. במהלך היום הראשון של הקרנת סרטם של האחים רוסו, הוא הספיק להכניס בארה"ב בלבד 106 מיליון דולר, ונכנס ישירות למקום השני ברשימת הסרטים שהכניסו את הסכום הגבוה ביותר ביום פתיחת הקופות, מיד אחרי "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר".



על פי ההערכות "הנוקמים" ירוויח עד תחילת השבוע בארה"ב (שני) בין 225 ל-240 מיליון דולר, ויגיע אל המקום השני גם ברשימת הסרטים המרוויחים לסוף השבוע הראשון, אחרי "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" שהכניס 245 מיליון דולרים. ההתעניינות הגדולה סביב הסרט במהלך סוף השבוע עצמו, והשיח בשאלה אם ישבור את השיא של כל הזמנים, עשויים להביא את הסרט לעבור את הרף שהציבו לו באולפני דיסני ולהפוך לסרט הרווחי ביותר בהיסטוריה לסוף השבוע הראשון של ההקרנות.





כזכור, הסרט "הנוקמים: מלחמת האינסוף" שעלה בארץ במקביל בארצות הברית ביום חמישי, עלה לחברת Marvel בין 300 ל־400 מיליון דולר. העלות הגבוהה קשורה כנראה עלות התחזקה של קאסט מרשים עם כוכבים כמו סקרלט ג'והנסון, כריס המסוורת' רוברט דאוני ג'וניור, בנדיקט קמברבץ', ווין דיזל, בניסיו דל טורו, כריס אוונס, בראדלי קופר וגווינת' פאלטרו. בנוסף לתלושי השכר של הכוכבים, ניתן להוסיף להערכת התקציב את השימוש הנרחב באפקטים וגרפיקה ממוחשבת, ופתאום 400 מיליון דולר נשמעים כמו תקציב סביר לחלוטין.



המשמעות של הסכום הזה היא ש"הנוקמים: מלחמת האינסוף" שבר את השיא של הסרט היקר ביותר שהופק אי פעם, ולהדיח את “שודדי הקאריביים: זרמים זרים", הסרט הרביעי בסדרת הפיראטים, שעלה לדיסני 378.5 מיליון דולר, למקום השני.



"הנוקמים: מלחמת האינסוף" ככול הנראה לא יחזיק בשיא ההוצאות לאורך זמן, שכן דיסני שפכו לא מעט כסף על הסרט החדש בסדרת "מלחמת הכוכבים", "סולו: סיפור מלחמת הכוכבים", שיעלה בארצות הברית בסוף מאי.