עולם היורה: נפילת הממלכה


זהו הסרט החמישי בסדרת סרטי “פארק היורה", שהתחילה בתחילת הניינטיז, והסרט השני בטרילוגיית “עולם היורה" המתוכננת. כמו קודמו, “עולם היורה" שיצא ב־2015, גם הסרט החדש לא בוים על ידי סטיבן שפילברג (הוא חתום כמפיק) ולא התבסס על אחד מספריו של מייקל קרייטון (רק על הרעיון הכללי), אבל שטויות. “עולם היורה" עשה 1 ביוני 72 מיליארד דולר בקופות, וגם “נפילת הממלכה" לא הולך לאכזב.



לאחר חורבנו של פארק השעשועים "עולם היורה" באיסלה נובלר, הדינוזאורים מסתובבים חופשי באי במשך שלוש שנים, עד להתפרצות געשית באי, המאיימת על קיומם. חוקר הדינוזאורים אוון גריידי (כריס פראט מ"שומרי הגלקסיה") ומנהלת התפעול לשעבר של פארק השעשועים, קלייר דירינג (ברייס דאלאס הווארד, בתו של הבמאי רון הווארד) חוזרים גם הפעם להציל את העולם מפני היצורים הפרה־היסטוריים המפחידים שמסרבים להיכחד.



תאריך יציאה: 7 ביוני





משפחת סופר-על 2


חיכיתם ללכת עם הילדים ל"צעצוע של סיפור 4"? מצטערים, הוא נדחה לשנה הבאה. במקומו מביאים לנו האנשים הטובים מבית פיקסאר דיסני את סיקוול האנימציה הממוחשבת “משפחת סופר־על 2", שגם אותו, כמו הסרט הראשון, ביים בראד בירד. הפעם, הלן, האמא של משפחת גיבורי־העל החביבה, נמצאת באור הזרקורים, כשהיא משאירה את בוב בבית עם הילדים להתמודד עם חיי היומיום המשפחתיים, אשר הופכים לקשים אף יותר כאשר ג’ק־ג’ק התינוק מתחיל לפתח גם כן כוחות־על. כאשר נבל חדש רוקם מזימה גאונית ומסוכנת, המשפחה חייבת למצוא את הדרך לעבוד יחד שוב – וכמו שכל משפחה יודעת, זה לא קל.



תאריך יציאה: 14 ביוני





אושן 8


בעידן ההעצמה הנשית, ואחרי ש"מכסחי השדים" קיבל גרסה פמיניסטית, חייבים ספין־אוף נשי גם לטרילוגיית סרטי “אושן" – קומדיות הפשע המצליחות של סטיבן סודרברג. והנה הוא מגיע. רשימת הכוכבות בסרט כוללת את סנדרה בולוק (המגלמת את אחותו של דני אושן, שאותו גילם פרנק סינטרה בסרט המקורי מהסיקסטיז וג’ורג’ קלוני בטרילוגיה של סודרברג), קייט באלנשט, אן האת’וויי, הלנה בונהם קרטר, דקוטה פנינג, הזמרת ריהאנה והקומיקאית מינדי קלינג, וצפויות גם הופעות אורח קצרצרות של מאט דיימון (מכוכבי סרטי “אושן" המקוריים), אנה וינטור, זאין מאליק, קייטי הולמס, מריה שרפובה, סרינה ויליאמס, קים קרדשיאן, אדריאנה לימה, קיילי וקנדל ג’נר – כך שגם אם לא היה בסרט שום דבר אחר, כבר יהיה כיף.



תאריך יציאה: 21 ביוני





סיקאריו: הנקמה


סרט ההמשך של “סיקאריו", המותחן מ־2015, שבו סוכני אף־בי־איי מיומנים היו צריכים להפיל מנהיג קרטל סמים מקסיקני. בסרט ההמשך, מלחמת הסמים בגבול ארצות הברית־מקסיקו עולה מדרגה כאשר הקרטלים מתחילים להבריח טרוריסטים אל תוך ארצות הברית. כדי להילחם בתופעה, הסוכן הפדרלי מט גרייבר (ג’וש ברולין) חובר שוב אל אלחנדרו, המקסיקני המסתורי (בניסיו דל טורו).



תאריך יציאה: 28 ביוני





אנטמן והצרעה


מהיקום הקולנועי של מארוול מגיע הסרט החדש “אנטמן והצרעה", המשך עלילותיהם של גיבורים המסוגלים להתכווץ לכדי גודל של גרגיר חומוס. הסרט מגיע לאחר ההתרחשויות ב"קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים", כאשר סקוט לאנג (פול ראד החמוד) מתמודד עם השלכות הבחירה שלו להיות גיבור־על, ובמקביל לתפקד כאבא. כשהוא מתקשה לאזן בין חיי הבית לבין האחריות שלו כאנטמן, מגיעים אליו הופ ואן דיין (אוונג’לין לילי) וד"ר האנק פים (מייקל דאגלס) עם שליחות דחופה. סקוט חייב ללבוש פעם נוספת את החליפה, וללמוד להילחם לצדה של הצרעה כדי לגלות סודות מן העבר.



תאריך יציאה: 5 ביולי





מפלצת של מלון 3: יוצאים לחופשה


זהו הסרט השלישי בסדרת סרטי האנימציה “מפלצת של מלון". שש שנים לאחר אירועי “מפלצת של מלון 2", דרקולה מתלונן על שחיקה בתפקוד ובניהול המלון. בניסיון להקל עליו את העומס, מייביס מפתיעה את אביה ומזמינה לו מקום לשיט על אוניית תענוגות יוקרתית למפלצות. כמו ב"ספינת האהבה", האהבה מתחילה לפרוח כאשר דרקולה פוגש את אריקה, הקפטנית המסתורית של האונייה. הפעם זה תורה של מייביס להיות הבת המגוננת ולנסות להפריד בין אביה לאריקה, וזאת בלי להיות מודעת בכלל לעובדה כי מושא אהבתו החדש של דרקולה היא למעשה צאצאיתו של ואן הלסינג, אויבו המושבע .



אם הייתם שולחים את ילדיכם לגן דו־לשוני, הייתם יכולים עכשיו להתענג על קולותיהם של אדם סנדלר, סלינה גומז, אנדי סמברג, סטיב בושמי, מולי שאנון, דיוויד ספייד, פראן דרשר ומל ברוקס, אבל זה כנראה לא המצב, ולכן תצפו בסרט בגרסתו המדובבת לעברית.



תאריך יציאה: 12 ביולי





גורד שחקים


מהו קיץ בלי אסון טוב ובלי שריריו של דוויין “דה רוק" ג’ונסון? “גורד שחקים" הוא סרט מסוגת העילית אקשן־דיזסטר־מותחן, ובעל העלילה המופרכת הבאה: שומר ראש צריך להציל את משפחתו שתקועה בגורד שחקים בהונג קונג בגובה 240 קומות. נחשו מי מגלמת את אשתו? או שזה הקאמבק הקולנועי הגדול של נב קמפבל מ"שולחן לחמישה", או שכל התקציב הלך על המשכורת של ג’ונסון ואפקטים מיוחדים.



תאריך יציאה: 12 ביולי





מאמא מיה 2


אתם זוכרים את התקופה המוזרה הזאת שמריל סטריפ, אמנדה סייפריד ופירס ברוסנן לבשו חולצות כותנה לבנות ושרו שירים של אבבא באי יווני ציורי? ובכן, עברו מאז כבר עשר שנים, וכעת מגיע סרט המשך למיוזיקל המצליח ההוא – עם דרמות משפחתיות, סודות מן העבר ורון בלב.



תאריך יציאה: 19 ביולי





משימה בלתי אפשרית: התרסקות


טום קרוז כבר מזמן הקדיש את הקריירה שלו לבלוקבסטרים שהם חלק מזיכיון שמוציא סרטים על סרט נע, או למותחני־אקשן־מדע בדיוני עתידניים, שבמסגרתם הוא בעיקר רץ ויורה באנשים. כשחקן הוא מסוגל להרבה יותר, אבל בחום של יולי־אוגוסט אין לנו בעיה עם זה. והנה מגיע אלינו הסרט השישי (!) בסדרת “משימה בלתי אפשרית", שבה מגלם קרוז, עוד מאמצע שנות ה־90, את הסוכן איתן האנט, מפקד שירות המודיעין הסודי “כוח משימה בלתי אפשרית", שתפקידו להציל את העולם בכל סרט מחדש.



בסרט החדש איתן האנט וחבורתו (אלק בולדווין, סיימון פג, ווינג ריימס) וכמה מבעלי בריתם המוכרים (רבקה פרגוסון, מישל מונהאן) נמצאים במרוץ נגד הזמן בניסיון לתקן משימה שנכשלה, כי כשעושים כל כך הרבה סרטים, גם זה קורה לפעמים.



את הסרט החדש ביים כריסטופר מקווארי, מי שחתום גם על הסרט הקודם בסדרה, “משימה בלתי אפשרית: אומת הנוכלים".



תאריך יציאה: 26 ביולי





המרגל שזרק אותי


קומדיה נשית המסתלבטת על סרטי ג’יימס בונד. אודרי (מילה קוניס) ומורגן (קייט מקינון, כנראה הכוכבת הכי בולטת שיצאה מסאטרדיי נייט לייב בשנים האחרונות) הן החברות הכי טובות ושותפות לדירה בלוס אנג’לס. יום אחד, ללא התראה מוקדמת, מופיע בדירתם החבר לשעבר של אודרי (ג’סטין ת’רו) – שאף אחת מהן לא ידעה שהוא סוכן סי־איי־אי – ומספר כי רודפת אחריו חבורת מתנקשים רצחניים. השתיים מחליטות לצאת למשימה בינלאומית, שבמהלכה הן בורחות מהמתנקשים ברחבי אירופה ומסוכן בריטי חשוד אך שובה לב, ומנסות לרקום תוכנית להצלת העולם.



תאריך יציאה: 2 באוגוסט





כוח הטיטאנים: הסרט


סרט גיבורי־על מצויר בהפקת האחים וורנר, המבוסס על סדרת האנימציה הפארודית והמגניבה לילדים, “כוח הטיטאנים" מבית DC קומיקס, שהיא הספין־אוף הקומי של הסדרה “הטיטאנים". גיבורי הסדרה מגלים שכל גיבור־על רציני באשר הוא קיבל סרט משל עצמו, והדרך היחידה להוכיח שהם באמת גיבורי־על היא למצוא מי שיעשה עליהם סרט.



תאריך יציאה: 2 באוגוסט