בזמן שבישראל הקהילה הלהט"בית עוד נלחמת על זכויות הבסיס שלה, ברחבי העולם נרשמות הצלחות ענק: בלילה שלפני היום בו הקהילה הגאה בארץ הרימה את ראשה ויצאה במחאה נגד אפליית המדינה כלפי בני הקהילה בזכויות הבסיס למשפחה וילדים, בארה"ב הוכרז על גיבורת העל הטרנסג'נדרית הראשונה.



השחקנית ניקול מיינס צפויה להפוך לגיבורת העל הראשונה שנולדה כזכר, כשהיא תופיע בסדרה המצליחה "סופרגירל". מיינס, שהנה אקטיביסטית טרנג'נדרית בעצמה, נבחרה לשחק את ניה-נל (Nia Nal) בעונה הרביעית של הסדרה שתעלה למסכים באוקטובר הקרוב.





במהלך כנס הקומיק-קון שנערך בסן דייגו, אמרה מיינס: "זה נראה לי טבעי שתהיה גיבורת על טרנסג'נדרית, עבור ילדים טרנסג'נדרים שיוכלו לראותה בה דמות להערצה". בראיון שהעניקה למגזין "Variety" הוסיפה השחקנית: "אני רוצה שמעריצים יבינו שאנחנו יכולים להיות כל אחד, אנחנו יכולים להיות מי שאנחנו רוצים, אנחנו יכולים להיות גיבורי על - כי בהרבה דרכים אנחנו באמת כאלו". 





כזכור, בעונה השלישית של הסדרה השתתפה השחקנית הישראלית יעל גרובגלס, שגילמה את הדמות פסי - PSI, יריבתה של סופרגירל, שהגיחה לעולם בשנת 1982 בחוברת הקומיקס של גיבורת העל, כאשר כוח העל שלה הוא יותר מנטלי מאשר פיזי, וביכולתה להשתמש במחשבותיהם של אנשים כנגדם.