סוף השבוע הוא תמיד זמן מעולה לשכוח מטרדות היומיום. איזו דרך טובה יותר יש לעשות את זה, מאשר להיכנס לאולם הקולנוע החשוך עם הרבה פופקורן, וכוס משקה גדולה במיוחד ולצלול אל תוך העולם שמוקרן על הבד. במיוחד בשביל זה ערכנו עבורכם רשימה של הסרטים החדשים שמגיעים הסופ"ש.


הבלתי רשמיים


על רקע תחילת שנות ה־80, נשבר לבעל בית דפוס מזרחי־חרדי-ירושלמי להיות לוזר נצחי. עם אפס ניסיון פוליטי, הוא מחליט להקים רשימת ספרדים חרדים שומרי תורה עצמאית, שרצה לראשות עירית ירושלים. מבוסס על סיפור הקמתה של ש"ס.



בימוי: אלירן מלכה ("שבאבניקים"). שחקנים: שולי רנד, יעקב כהן, גולן אזולאי, יואב לוי, צחי גראד ועוד. ישראל, 2018. 93 דקות.






משימה בלתי אפשרית: התרסקות


פעולה. כשמשימה של חבורת בלתי אפשרית בראשות איתן האנט נכשלת, הוא יוצא במרוץ נגד הזמן לתקנה.



בימוי: כריסטופר מקווארי. שחקנים: טום קרוז, הנרי קאביל, סיימון פג, רבקה פרגוסון, אלק בולדווין. ארצות הברית, 2018. 147 דקות.



מדד רוטן טומטוז: 96%






אווה


צבר שקט, שנשוי לניצולת שואה, מוצא מסמך המעיד על כך שבבעלותו דירה שעל קיומה לא ידע. כשהוא מתחיל לבדוק, הוא מגלה סוד המשנה את חייו לנצח.



בימוי: חיים טבקמן. שחקנים: אבי קושניר, אפרת בן־צור, גיל פרנק, אריה הסרי, גאיה שליטא־כץ. ישראל 2018. 85 דקות.






הצליבה


מתח. כומר שניסה לבצע גירוש שדים בנזירה, נכלא מאחורי סורג ובריח. עיתונאית מנסה לגלות האם הוא אשם בהריגתה של חולת נפש, כפי שקבע בית המשפט, או שמא שד אמיתי נכנס בה וגרם למותה.



בימוי: קסבייה גאנס. שחקנים: סופי קוקסון, קורנליו אוליצ'י, אדה לופו, בריטני אשוורת'. ארצות הברית, 2017. 90 דקות.






לסדר את אמא


קומי. אישה משוחררת ואחותה הלחוצה, מסכימות על דבר אחד בלבד, והוא שאמן שננטשה על ידי אביהן עבור צעירה ממנה, חייבת מייקאובר ולוקחות אותו לנופש שמשתבש.



בימוי: אלואיז לאנג. שחקנים: מיו מיו, קמיל קוטין, קמיל שאמו. צרפת 2018. 95 דקות.






הטיהור הראשון


אימה. במטרה להוריד את אחוזי הפשיעה בארצות הברית, מוקם גוף טיהור שמאפשר בלילה אחד רצח, גניבה ואונס באופן חוקי.



בימוי: ג'רארד מקמוראי. שחקנים: לקס סקוט דיוויד, סטיב האריס, מריסה טומיי. ארצות הברית, 2018.