קלאסיקות תמיד חוזרות: אם גם אתם מתגעגעים במיוחד לנוסטלגיה של הסרט הישן והמצליח "שכחו אותי בבית", בקרוב תוכלו לראות אותו על המסכים, בגרסה המבוגרת של "שכחו אותי מסטול בבית". השחקן ריאן ריינולדס אישר היום (חמישי) כי יפיק את הגרסה החדשה לסרט שייקרא "Stoned Alone", ויבוים על ידי הבמאית אוגוסטין פריזל.



הסרט יעסוק בבחור בן 20 ומשהו, לוזר שעסוק בעיקר בלעשן ולגדל סמים קלים. במרכז העלילה הוא שוכח לעלות על הטיסה לחופשת סקי מתוכננת, ומחליט כפתרון להתמסטל. אחרי שעישן יותר מידי, הוא נתקף פרנויה ומאמין כי מישהו פורץ לביתו, דבר שמתברר כנכון. מסטול לגמרי ובהתקף פרנויה, הוא מנסה להבריח את הגנבים ולהגן על ביתו. הסרט יוגבל לצפייה מגיל 16 ומעלה. 


ריינולדס, האם הוא ישחק את התפקיד הראשי? צילום: רויטרס


שכחו אותי בבית. צילום: יס


למי שלא זוכר, הסרט "שכחו אותי בבית", או באנגלית - Home Alone, יצא לאקרנים בשנת 1990. השחקן מקולי קאלקין שיחק את קווין מקאליסטר, ילד בן שמונה שנשכח בטעות בביתו לבד, כשהמשפחה שלו נסעה לחופשה בצרפת בחד המולד. זוג פורצים מתכננים לפרוץ לביתו של הילד, כשהוא שם לבד, אך קווין מגן על ביתו ומצליח לבסוף לתפוס את הפורצים, ולמסור אותם למשטרה. 
 
הסרט הצליח מאד וגרף כ-476 מיליון דולרים ברחבי העולם, כאשר 285 מיליון דולר מתוכם הגיעו מארצות הברית וקנדה, רווח עצום בהתחשב בעובדה שתקציב הסרט עמד על כ-18 מיליון דולר בלבד. בעקבות ההצלחה יצאו לסרט מספר סרטי המשך. בשנת 2011 יצא אף מחזמר ישראלי של הסרט בשם "הצילו - שכחו אותי בבית". כעת, תוכלו לצפות בו שנית, בגרסה העדכנית והסטלנית.