תפקיד שעשה היסטוריה: אתמול יצא לאקרנים סרטם של הבמאים שרון מימון וטל גרניט, "הנשף". כוכבת הסרט, סתיו סטרשקו, שזו הופעת הבכורה שלה בקולנוע, הגיעה להישג היסטורי בקולנוע הישראלי, כשהפכה לשחקנית הטרנסג'נדרית הראשונה שמועמדת לפרס אופיר.

בפרמיירה החגיגית, סטרשקו סיפרה ל"מעריב אונליין" על הסרט וההכנות לצילומים: "זה סרט שמספר על שלוש נערות בתיכון ירושלמי, שמחליטות ללכת רחוק מאוד כדי שהבנים יזמינו אותן ל'פרום'. הרבה מההכנות עברתי בחיים שלי. זאת אומרת שידעתי כל חיי מה זה להיות שונה, להתחבט, לפחד לצאת מהארון ולפחד מה יגידו, שזה גם משהו שעובר על הדמות הסרט".


"היו לי שיעורים לפיתוח קול כדי שהקול שלי יהיה קצת יותר 'נשי' מה שנקרא", חשפה סטרשקו. "עשיתי עבודה עם מורה למשחק, והרבה חזרות והתאמות שחקנים עם הבמאים. עבדתי מאוד קשה כי לא למדתי משחק לפני זה, אבל הבמאים נורא האמינו בי".

עברי לידר, שיצר את הפסקול, הוסיף לגבי סוגיית דימוי הגוף והניתוחים הפלסטיים העולה בסרט: "הדרך שבה אנשים, בייחוד צעירים, חשופים היום לדבר הזה בתקשורת היא כמעט מסוכנת. המקום ממנו הם יכולים לשפוט את זה הוא לא מספיק בשל ולא מספיק עמוק כדי לשים מעצורים מתאימים ולהבין מה הגיוני ונכון. הרבה פעמים הצורך להתאים, להיות אהוב ולקבל את האישור החברתי, יכול לקחת אותם למקום מאוד קיצוני כמו שרואים בסרט".