השחקן האמריקאי ברט ריינולדס הלך לעולמו בגיל 82, כך דווח הערב (חמישי) בארצות הברית. מנהלו האישי אמר לאתר יאהו כי השחקן מת מדום לב במדינת פלורידה. בשיא הקריירה שלו, ריינולדס היה אחד מהכוכבים המצליחים ביותר בתעשיית הקולנוע, בעקבות כיכובו בסדרת שוברי קופות, בהם הסרט "גברים במלכודת". ב-1997 הוא היה מועמד לפרס האוסקר עבור הסרט "לילות בוגי" וזכה בפרס האמי על תפקידו בסדרת הטלוויזיה "צל הערב".
ריינולדס, ששפמו הפך לסמלו המסחרי, נחשב לסמל מין בשנות השבעים והופיע בעירום במגזין "קוסמופוליטן" כאשר ידיו מכסות את איברו המוצנעים. חייו האישיים האפילו לעתים על סרטיו, כאשר נישואיו לשחקניות לוני אנדרסון וג'ודי קארן הסתיימו בגירושים, יחד עם קשריו עם השחקניות סאלי פילד ודינה שור. הוא זכה בתשומת לב גם על בעיותיו הכלכליות והתמכרותו למשככי כאבים. 
השחקן, שכיכב בעשרות סרטים, אמר כי "גברים במלכודת" מ-1972 היה סרטו הטוב ביותר ואמר כי הוא מצטער שצילומיו ל"קוסמופוליטן" הסיחו את תשומת הלב מהסרט, שהפך אותו לכוכב. הוא שיחק בו את דמותו של לואיס מדלוק, לצד השחקנים ג'ון ווייט, נד בייטי ורוני קוקס, בסיפור המצמרר על שיט קאנו שהסתבך במדינת ג'ורג'יה.