לשחקן האמריקאי אל פצ'ינו יש בת זוג חדשה: השחקנית והזמרת הישראלית מיטל דוהן. האתר פיי'ג סיקס דיווח הלילה (ראשון) כי כוכב הקולנוע בן ה-78 נמצא בזוגיות עם דוהן בת ה-39. מקורות מסרו לאתר כי פצ'ינו נצפה לראשונה עם השחקנית, שכיכבה בסדרת הטלוויזיה "העשב של השכן", בארוחת ערב במסעדה בלוס אנג'לס וכי הזוג נראה ביחד במספר אירועים מאז.
"הם יוצאים זה עם זו בשקט כבר מספר חודשים והם נראים מאושרים מאוד", אמר מקור אחד לאתר. "הם בהתחלה שמרו על הקשר ביניהם בפרטיות, אבל עכשיו הם כבר לא שומרים זאת בסוד". כוכב סרטי "הסנדק" נמצא במשך הקיץ בלוס אנג'לס, עיר מגוריה של דוהן, על מנת לצלם את סרטו החדש של קוונטין טרנטינו "היה היה בהוליווד" לצד ליאונרדו דיקפריו ובראד פיט. הסרט מתרחש בעת הרציחות שביצע צ'רלס מנסון. 
השחקנית זכתה בפרס התאטרון הישראלי ב-1999 על תפקידה בהצגה "חברות הכי טובות" והייתה מועמדת פעמיים לפרס אופיר. היא גילמה את דמותה של הרבנית יעל הופמן בסדרה האמריקאית "העשב של השכן". היא גם פרסמה ספר בשם "אהבה והרגלים רעים אחרים", והקליטה שיר עם הזמר שון קינגסטון ב-2012. 

אל פצ'ינו. צילום: רויטרס
אל פצ'ינו. צילום: רויטרס


לפצ'ינו יש שלושה ילדים מקשרים קודמים, שניים מהם עם השחקנית בוורלי דיאנג'לו. הוא סיים לאחרונה מערכת יחסים ארוכה עם לוסילה סולה, אמה של חברתו של ליאונרדו דיקפריו. נציגיהם של פצ'ינו ודוהן סירבו להגיב לידיעה.