השחקן האמריקאי הפופולרי ביל קוסבי (81), שהתפרסם בקומדיות הרבות שבהן כיכב, נידון אמש לשלוש עד עשר שנות מאסר בפועל. הוא צפוי לרצות אותן אחרי שהורשע בתקיפה מינית חמורה. רבים התייחסו לגזר דינו של הכוכב, אך התגובה שהייתה אולי הכואבת והמרגשת ביותר הגיעה מדוגמנית העל ג'ניס דיקנסון שהייתה אחת המתלוננות שהעידו כנגדו.



"הזיכרון הנורא של האונס ממשיך ללוות אותי עד היום הזה", מסרה מי שהייתה אחת מהנשים המובילות של תעשיית האופנה בשנות השבעים. "יש לי סיוטים שחוזרים על עצמם, אני מתעוררת באימה ומפחדת מהחושך".





"קשה לי לדבר על כך אפילו עם בעלי האהוב מזה שש שנים", הוסיפה דוגמנית העבר בת ה-63. "האונס פגע ביכולת שלי לסמוך על אנשים, זה השפיע לרעה על עבודתי וחיי הפרטיים".



מדובר במשפט הבולט והמתוקשר ביותר של כוכב בידור אמריקאי מאז החל קמפיין MeToo# לפני כשנה. כמו כן, בית המשפט קבע כי קוסבי ייחשב ל"תוקף מיני אלים" עד סוף חייו.



 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#janicedickinson

A post shared by Janice Dickinson (@janicedickinson) on



קוסבי הורשע באפריל במשפט חוזר בפנסילבניה בשלושה סעיפים של תקיפה מינית מגונה נגד אנדריאה קונסטנד (46), לשעבר מנהלת קבוצת כדורסל הנשים של אוניברסיטת טמפל, שקוסבי השתייך אל חבר הנאמנים שלה. המקרה שבו הורשע קוסבי אירע לפני יותר מעשור. במהלך השנים האחרונות התלוננו נשים רבות על ניצול מיני מצדו לאורך הקריירה רבת השנים שלו.