1.עדיין רלוונטי. 
אפשר לצחוק על זה כמה שרוצים, אפשר גם לבכות מזה, אך המציאות היא פשוטה: נתח מכובד מהאמנים שמגיעים להופיע אצלנו הפסיקו להיות רלוונטיים לפני שני עשורים לפחות. אז על הרולינג סטונס אפשר לומר שהם אגדה חיה, ובכל זאת היו לנו פה בשנה שעברה גם ג׳סטין טימברלייק וליידי גאגא, אבל בשאר הזמן אנחנו נאלצים להסתפק בכוכבים שהיה נחמד אילו היו מגיעים לכאן בשנות ה־90. זה לא המקרה של ויליאמס: גם בשנת 2015, אחרי קריירה ארוכה ורוויית עליות ומורדות, הוא נחשב לאחד המוזיקאים המובילים בתעשיית הפופ ולאמן הסולו הבריטי שמכר הכי הרבה אלבומים. הוא גם ממשיך לשחרר חומרים כל הזמן ורק בדצמבר 2014 יצא האלבום האחרון שלו.
 
2.  מתעלם מאנטי־ישראלים.
כמו כל אמן שמגיע לפה, גם ויליאמס נתקל בקריאות נמרצות לבטל את ההופעה, כי אנחנו הרי אויבי המין האנושי. רק אתמול רוג׳ר ווטרם מפינק פלויד, אנטי־ישראלי ידוע, הפציר בו לבטל את ההופעה וטען כי היא מעניקה לגיטימציה למשטר נתניהו ו״תומכת ברצח ילדים״. שום דבר שלא שמענו כבר מאות פעמים בעבר. וכמו הרבה אמנים אמיצים לפניו, גם ויליאמס מתעלם באלגנטיות מהקריאות האלה.
 

3. כי נינט בחימום.
הופעות חימום יכולות להיות מוצלחות יותר או פחות. במקרה של נינט אפשר להמר בוודאות שהיא תהיה מוצלחת. חוץ מזה, מוכרחים לשמוח בשביל האייקון הכי ישראלי שלנו על ההזדמנות להופיע לפני אחד האמנים המוכרים בעולם. אי אפשר לדעת לאן החיבור הזה יוביל, ואולי רובי אפילו יפרגן לה איזה דואט (כנראה שלא, אבל אנחנו אופטימים). זה משהו שפשוט צריך לראות קורה בלייב, כדי שתוכלו להגיד אחר כך שהייתם שם כשזה קרה.


4. כי הוא מתרגש מאיתנו. 
ויליאמס אמר כבר בכמה ראיונות שבמסע ההופעות הנוכחי שלו, שכולל בין היתר גם את סינגפור ואת אבו דאבי, הוא מתרגש בעיקר להגיע לישראל, מקום שנתפס בעיניו כ״תעלומה״. יש תחושה שהוא יטייל כאן לא מעט. עכשיו רק צריך לקוות שהוא פתוח לסלפי.
5. בגלל הכנות.
הרבה מוזיקאים כותבים ומדברים על הקשיים הנפשיים שלהם - התמודדויות עם חרדות ודיכאון אינן דבר חדש בתעשיית המוזיקה. אבל במקרה של ויליאמס, הוא מדבר על הנושאים האלה בשוויון נפש מעורר השתאות ובכנות מדהימה. בשנים האחרונות הוא לא מפסיק לספר על ההתמכרות לסמים ואלכוהול וגם לעסוק בזה במוזיקה שלו. מוכרחים להעריך אותו על זה.
 
6. עדיין מגניב.
הבחור כבר בן 41, אבל כמו רוק סטאר אמיתי, מצליח להישאר מגניב ומעודכן, לעשות כל מיני דברים שעדיין מפתיעים את המעריצים שלו. באוקטובר האחרון, כשאשתו איידה פלר כרעה ללדת, הוא תיעד את הרגעים המרגשים בסמארטפון והיה כל כך נרגש שאפילו העלה את זה לרשת. כמה אמנים בסדר הגודל הזה מחליטים לשתף את העולם ברגעים האינטימיים האלה? כנראה רק רובי וקורטני קרדשיאן.

7. כי כולנו אהבנו את טייק דאת.
בסדר, אולי לא כולנו, אבל הרוב המכריע שצמח בשנות ה-90 עדיין זוכר את ההיסטריה סביב להקת הבנים ההיא, בעידן שבו ג׳סטין ביבר וטיילור סוויפט לא היו אפילו ניצוץ בעיני הוריהם. אז גם אם אתם לא אוהבים את רובי עצמו, אבל עדיין זוכרים איך התרגשתם מפוסטרים של הלהקה ב״מעריב לנוער״, אתם חייבים את זה לעצמכם בשם הנוסטלגיה. לפחות עד ההופעה של הבקסטריט בויז.

8. כי הדרישות שלו מופרכות.
לפי השמועות, מתחם מאחורי הקלעים של ההופעה הוא הפקה שלמה: 14 אוהלים מיוחדים יוקמו רק בשבילו. כשבין הדרישות של הטאלנט גם חדר למשחקי וידיאו בצבע סגול. תבטיחו לנו שתנסו לצלם את המופת הזה ולהעלות לאינסטגרם.
 
9. כי הוא שר את כל הלהיטים.
 גם אלה מאיתנו שלא נמנים על  המעריצים הגדולים ביותר של ויליאמס לא יכולים להתחמק מלדעת בעל פה כמה מהלהיטים הגדולים שלו, שנטחנו בתחנות הרדיו המקומיות. ההופעה כוללת את כולם, החל מ-Let Me Entertain You (שזה גם שמו של מסע ההופעות),  DJ Rock (אנחנו יודעים שאתם כבר מזמזמים את השירים לעצמכם) ועד Millenium וכמובן Angles הבלתי נמנע. אם כבר ללכת להופעה, אז לפחות כדאי שתכירו את כל השירים שלה.
 
10. כי אומרים שההופעה מדהימה.
מי שכבר זכו לראות אותו מופיע באירופה מספרים שהוא נותן שואו מרהיב. התמונות שלו עם קרני השטן ושיער הבלונד-פלטינה פחות או יותר מדברות בעד עצמן.
וסיבה אחת שלא: כי לא בטוח שהוא מצדיק את כל ההשקעה. יציאה להופעה היא פרויקט שדורש מאמץ בלתי מבוטל. אלה לא רק העלויות של הכרטיסים, חניה, בייביסיטר ושתייה קלה במחיר מופקע בשטח - יהיה לכם חם, לח וצפוף. וזה לא שוויליאמס הוא טיילור סוויפט. כוכב גדול, כן. אבל לא הכי גדול כרגע. בקיצור, זו לא תהיה חוויה משנת חיים, אלא אם כן קוראים לכם נינט. •