תתפלאו, אבל יש עדיין בישראל רוקנרול בועט שנותן בראש במדינה הנכונה, אפילו בעברית, בלי להתחנף לאנגלית המשתלטת.
את כל זה יוכיח הרוקר טל שחר – שם שכדאי לרשום בפנקס – בהשקת "שלום, שקרים ואמונות תפלות", אלבום הבכורה המעולה שלו, במסגרת ההרכב "גרייס מלודי", שתיערך הערב בזאפה הרצליה. שני תותחי־על כמו ירמי קפלן ויוסי סאסי (יוצא להקת "אורפנד לנד"), כבר השתכנעו ויכבדו בנוכחותם בהופעת אורח. 
"אני מרגיש שהסיפור שלי הוא בעברית וככה הוא יוצא ממני, אבל עם ארומה של חו"ל, מה שמתבטא בשם הלא עברי של ההרכב שלנו", מסביר שחר (32) את דבקותו בשפת העברים. "זאת, אחרי שמבחינת ההשפעות לא גדלתי על משינה בלבד, אלא גם על להקות מחו"ל כמו נירוונה ובון ג'ובי, ובאיזשהו מקום אני כאילו אי שם בניינטיז, כשמשמעות שם ההרכב, מלודיות חסד, אומרת הכל".

אמרתם "גרייס מלודי", אמרתם טל שחר. כמו הברירה הטבעית, המזוהה לחלוטין עם שלמה בר - היחיד ששרד את כל גלגוליה - כך  "גרייס מלודי" היא פרי חזונו של שחר, שכל ההרכב סביבו השתנה. "אני איש של להקות, גם אם כמעט כל החומר באלבום שלנו הוא שלי", מצהיר שחר. "לקח לי זמן לגבש סביבי את ההרכב שרציתי. האם נגני הגיטרות שי ברוך ורפאל כהן, נגן הבס לב קרזינר והמתופף יניב רוזנפלד ימשיכו בלהקה? זה תלוי בהם. עכשיו זה עובד מבחינתי".
עם שערו הגולש על כתפיו, נראה שחר כמי שהגיח להווה מהניינטיז, כדבריו. הוא תל אביבי אורגינל, בן למשפחה בכלל לא מוזיקלית, שהחל לכתוב שירים בגיל מאוד צעיר, אבל החל להופיע רק אחרי שירות צבאי בחיל הרפואה. זאת, במקביל לקריירה השנייה שלו, כמאמן כושר, בוגר מכון וינגייט, כפי שמרמזת מאסת השרירים שהוא מפגין. שחר משמש כמאמן של אי אלה מפורסמים. אם ערן זרחוביץ' מ"ארץ נהדרת" ו"הפרלמנט", לא נראה לכם נחנח חסר סיכוי, זה במידה לא מבוטלת הודות לטיפול היסודי שקיבל משחר.
"העיסוק המתמיד בספורט מאזן אותי", מעיד שחר על עצמו. "בלעדיו, אולי הייתי הולך לאיבוד במוזיקה. לא רק שזה עוזר לי בהופעות, אלא שהאימונים הם זמן טוב לשינון מילים של שירים".
פרט לשיעורי פיתוח קול שקיבל מהזמרות אסתי כץ ודלית כהנא, שחר הוא אוטודידקט במוזיקה. בהכנת האלבום הוא נעזר בניסיון שהמפיק גל פדה הביא משנות פעילות בניו יורק ו"ידע לשים את השירים שלי, עם הוויז'ן שבהם, בדיוק במקום שבו הם צריכים להיות, תוך כדי ניקוי הבלגן שהיה בבסיס שלהם". 
על השמחה שאופפת את שחר עם הופעת האלבום מעיבה טרגדיה משפחתית, לאחר שאביו, עמי שחר, שהיה סמנכ"ל חברה גדולה בענף המדפסות, נפטר לפתע לפני כחודשיים מדום לב. שחר למד ממנו את אמנות הנתינה. "כל הכנסות הופעת ההשקה שלי מוקדשות לעמותת 'אורות של תקווה', התומכת בילדים חולי סרטן ומשפחותיהם", מבטיח שחר. 
"גרייס מלודי" משיקים אלבום בכורה, 4.5, שני (היום), 21:00, זאפה הרצליה, מדינת היהודים 85, הרצליה פיתוח