לפני 25 שנה בדיוק פרצה מריה קארי לחיינו כרוח סערה. בלי דדים אימתניים וללא נעלי פלטפורמה מנצנצות, אלא עם תלתלים טבעיים, לוק של הבת-של-השכן ויותר אוקטבות בקולה ממה שהדעת סובלת (כולל רגיסטר השריקה מנפץ החלונות, הגבוה יותר אף מהפלצט!).



הסינגל הראשון שלה, Vision of Love, שעמד במשך ארבעה שבועות תמימים בראש המצעד האמריקאי ב-1990, פותח את האוסף החדש שלה, #1 To Infinity, שיצא בחודש שעבר וחוגג קריירה בת רבע מאה ו-18 להיטים שהגיעו לראש מצעד הסינגלים האמריקאי. האוסף אף מלווה את מופע הרזידנסי החדש שלה בלאס וגאס, שגם בו היא תבצע את להיטי הענק שלה מכל התקופות. 
 
כפי ששם האוסף מרמז: קארי רוצה להמשיך לרכב על נאמבר-וואנים לנצח. ואם תשאלו אותה, רצוי על חד-קרן ורוד או פרפר ענק מעוטר בפאייטים. בפועל, האלבום האחרון שלה, Me. I Am Mariah… The Elusive Chanteuse, שיצא במאי שנה שעברה, לא הצליח להכניס אפילו סינגל אחד לטופ-10.
 

הפעם האחרונה שקארי הוציאה סינגל שהגיע למקום הראשון היתה לפני שבע שנים, עם Touch My Body. השיר לווה בקליפ שהפגין את גזרתה מהממת החושים (היא בדיוק השילה לא מעט קילוגרמים ונכנסה לכושר שיא), ושם היא הופיעה לצד ג'ק מקברייר מ"רוק 30", בתפקיד טכנאי המחשבים החנון שבא לביתה לתקן לה את המחשב ומזיל ריר על המקלדת שלה. זה גם השיר שממוקם לפני האחרון באוסף, שנסגר בסינגל חדש, Infinity, שגם הוא דן כמובן בשאלת הנצחיות.
 
האוסף החדש של מריה קארי הוא המשך ישיר של האוסף הראשון שלה, #1’s, שיצא ב-1998. הדיסק ההוא כלל את 13 הסינגלים שלה שהגיעו למקום הראשון עד לאותו רגע. לאור העובדה שהיא הכניסה 13 סינגלים למקום הראשון בשמונה השנים הראשונות של הקריירה שלה, ורק עוד חמישה ב-17 שעברו מאז; ולאור העובדה שהאוסף ההוא כלל ארבעה שירים חדשים, ואילו הנוכחי כולל רק שיר אחד חדש, infinity, שיצא לאחרונה; ולאור העובדה שב-98' קארי הייתה חתלתולת אר.נ'.בי לוהטת, ואילו היום היא דודה דדנית קצת משיגנע ומביכה – אפשר לומר שמדובר בחתול בשק. 
 
אך יש מי שעדיין מאמין בקארי, כמו למשל אל.איי ריד, שהוא במקרה אחד האנשים החזקים ביותר בתעשיית המוזיקה האמריקאית. האוסף החדש של קארי מסמן, בין היתר, גם את חזרתה לחברת סוני, שבה החלה את הקריירה המפוארת שלה ושאותה עזבה בשנת 2000 לטובת חברת וירג'ין, ואחר כך לטובת חברת דף ג'ם, והכל כדי להתרחק מבעלה לשעבר, טומי מוטולה, שהיה בזמנו נשיא סוני. 
 
עתה חוזרת קארי ל"אפיק", חברה בת של סוני, שאל.איי ריד עומד בראשה. "אני נרגש להתאחד עם מריה", אמר ריד. "אין אף אחת שבכלל מתקרבת אליה, גם כזמרת וגם ככותבת שירים. וכמו שהעולם יודע, המנעד הקולי שלה הוא אגדי וחסר מתחרים". 
 
על אף כישלון אלבומה האחרון, ריד סמוך ובטוח שהוא יכול לרקוח לקארי קאמבק נאה ושהדיווה תשוב במהרה לככב בראשי המצעדים. ובתור מי שבתקופת כהונתו כיו"ר "דף ג'ם", היה אחראי לקאמבק הקודם של קארי, עם אלבומה The Emancipation Of Mimi מ-2005, ברור מאיפה הבטחון הזה מגיע.