החיבור שלי עם שרי ועוזי פוקס הוא הכי טבעי שיכול להיות״, אומרת רותי נבון לקראת הופעתה עם השניים במועדון הזאפה בהרצליה. ״כשהם הציעו לי להצטרף אליהם, לא היססתי לרגע. מבחינתנו זה סיפור של התאמה קולית וגם של חברות״.

כשנבון אומרת זאת, נושאים אותה זיכרונותיה לשנת 1972, שבה הייתה מכוכבי ההצגה המוזיקלית ״אל תקרא לי שחור״. ״כשהגעתי לשם מהלהקה הצבאית, לא הכרתי את עוזי, שבא לשם מהרוק״, היא מעידה. ״מהר מאוד נהיינו חברים קרובים. מאז זכרתי את עוזי כאדם מקסים, מלא חן, והכל זרם בינינו כמו שצריך. החברות הזאת הביאה אותי בשנים האחרונות להתארח לא פעם בהופעות של עוזי ושרי עם גבי שושן״.
״כל כך הרבה שנים אחרי 'אל תקרא לי שחור', כשאנחנו נפגשים כאילו זה קרה אתמול ולא נפרדנו מאז״, מציין פוקס. ״כשאני מופיע כעת עם רותי, יש לי אותה מול העיניים כחיילת כשהגיעה אלינו ל׳אל תקרא לי'. 'היא כוכבת, ממש דיווה!', אמרתי אז לעצמי בהתפעלות. אומנם היא באה מלהקה צבאית, אבל לא עם רקע של שירי ארץ ישראל, אלא עם העוצמה והנשמה של מוזיקה אמריקאית״.

״הסיפור שלי עם שרי הוא בעל רקע שונה, מאוחר הרבה יותר, כי כששרי החלה להתפרסם בשנות ה-70 המאוחרות, לא הייתי בארץ״, מוסיפה נבון. ״בהופעות של השלישייה שלהם, כאמור עם גבי, ראינו שאנחנו מאוד מתאימות להופיע יחד, כמובן גם מבחינה קולית. אנחנו קרובות, אבל גם שונות. שרי יותר רוקיסטית ואני יותר בלוזיסטית. כל אחת והכיוון שלה, אבל הכל מסתדר ביחד ושתינו ממשיכות להריץ במקביל מופע משלנו, טעון באנרגיות״.
מי מנהל מוזיקלית את המופע של שלושתכם?
״הבאנו שני מנהלים מוזיקליים -אלדד שרים, המוכר היטב לשלושתנו, ואסי טל, המנהל המוזיקלי שלי מזה עשר שנים. הם שני דורות במוזיקה וכל אחד מהם מביא את הכיוון שלו. כמובן שלא הייתי מצטרפת להרכב שאין בו אנרגיות חיוביות״.
בנוסף לכל את כעת גם גברת מיוחס?
״אכן, אני שחקנית אורחת בסדרה החדשה 'שחקן זר'. בעצם, אני האמא של משפחה שאחד מבניה משלה את עצמו שהוא יהלום של כדורגל וחולם לשחק באנגליה. אני משחקת את אשתו של מוני מושונוב. המפגש שלי איתו הוא אושר גדול. במשפחה הזאת אני האינטליגנטית, בעוד שכל האחרים סתומים כאלה, לא יודעים לדבר אנגלית״.
קריירה חדשה, רותי?
״לא ממש. אני בסדרה בשביל הכיף, לאחר שראו אותי בסדרות כמו 'הכל דבש' ו'בסימן ונוס'. כשאתה משחק עם שניים כמו מושונוב ויובל סמו, אתה פשוט נקרע מהם״.
היכן האלבום שהבטחת? מאז 2008 לא הוצאת אלבום חדש.
״תיאלצו לחכות לו לפחות עוד שנה, אבל מילה של רותי, יהיה אלבום!״
זה נשמע מקסים, אבל עולה שאלה מה קרה לשרי, עוזי וגבי שושן. ״לא קרה כלום״, מרגיעה שרי. ״הגענו לתחושת מיצוי של המופע של שלושתנו ולעייפות החומר. אחרי מאות הופעות בעשור של המופע שלנו, שלאגר אדיר, כל אחד מאיתנו הלך לדרכו. מכיוון שעוזי ואני חתומים באותו משרד, החלטנו להמשיך יחד. ואז לא היינו צריכים לחשוב הרבה כדי לצרף אלינו את רותי, שמשלימה תצרף, פאזל מאוד טבעי. כשרותי איתי, פלוס עוזי, זה הולך להיות סופר משודרג״.
״לא רק משודרג. כשרותי מצטרפת אל שרי ואלי, זה מקבל צבע קצת שונה״, מעיר פוקס. ״לעומת המופע המצליח שהיה לנו עם גבי, יש כאן יותר עוצמות. כשרותי איתנו על הבמה, יש יותר רוח של רוק ושל סול. עוד קול נשי מעלה את העניין לגבהים, כשאל הדם החם של שרי והילדונת עם התחתונים והגופיות שלי מצטרפים החשמל שזורם בכפות ידיה של רותי, והזיכרונות שלא נגמרים מ'אל תקרא לי שחור'״.
רותי, אחרי ששרי ועוזי הופיעו מאות פעמים עם גבי שושן, מה באשר אלייך?
״אני נהנית מהרגע ואיתם כדי להישאר״. •
שרי, עוזי פוקס ורותי נבון, 5.6, שישי, פתיחת דלתות: 12:00, זאפה הרצליה