יובל בנאי חוגג 52 ו-30 שנות יצירה למוזיקה הישראלית, מה שגרם לתחנת eco99fm לשלוף את הלהיטים הגדולים שלו ושל להקת משינה, במחווה מיוחד עם פלייליסט עשיר של כל הלהיטים האהובים של משינה.
 
בנאי, אחד מהחביבים בז'אנר הישראלי, הוציא השנה את אלבום הסולו החמישי שלו: "עוד שיר אחד". אך בין אם הוא רוצה בכך או לא, הוא מוכר לרוב כסולן להקת 'משינה', שהחלה את דרכה ב-1983 כשאלבומה הראשון ראה אור בשנת 1985.

קשה להאמין, אך בתחילת הדרך הלהקה לא מצאה חברת תקליטים שתסכים להפיק את האלבום. ולכן חבריה החליטו להקליט בעצמם את השירים: "אופטיקאי מדופלם" ו"רכבת לילה". 

מאותו הרגע, חברות התקליטים כבר לא יכלו להישאר אדישות ובנובמבר באותה השנה יצא אלבומם הראשון, תחת השם המפתיע: "משינה". אלבום הבכורה זכה להצלחה רבה והגיע למעמד אלבום פלטינה, כשנמכרו מעל ל-65,000 עותקים. שיא של ממש, באותן השנים. מאז, עברה הלהקה עליות ומורדות. האלבום השני לא צלח כך שאת האלבום השלישי נאלצו שוב חברי הלהקה לממן מכספם הפרטי. 

 


בהמשך הדרך הפיקה הלהקה להיטים רבים ואלבומים מוצלחים. בין היתר, קטפה הלהקה את התואר המחייב "להקת השנה", התפרקה, חבריה הוציאו אלבומי סולו ובסוף, גם חזרו לשלב כוחות.  

עורכי המוזיקה של eco99fm, ערכו סט חגיגי, עם מיטב השירים של משינה, מתוך כ-7 אלבומים שונים של הלהקה. חוויה מוזיקלית, המתארת את התפתחותה של משינה, למקומות חדשים. לערוצי מוזיקה נוספים. רוצים להאזין? היכנסו לאתר המיוחד של התחנה, או הורידו את האפליקציה.