בטקס הפתיחה החגיגי של הפסטיבל הבינלאומי לקולנוע גאה TLVFest, הוזמנו לברך בזה אחר זה: מנכ״לית משרד התרבות והספורט, אורלי פרומר, וח"כ זהבה גלאון. "הגיע הזמן לעשות עניין גדול מעניין הטרנסג׳אנדר", אמרה גלאון, יקירת הקהילה, כשהיא מתייחסת למצעד הגאווה שיצעד מחר ברחובות תל אביב, תחת הטייטל: Tel Aviv Loves All Genders ותמיכה בזכויותיהם של קהילה הטרנסג׳נדרים. "ברכות חמות לא יבלבלו אותנו", היא אמרה מיד אחרי דברי הברכה והפרגון הממסדיים של פרומר והוסיפה, כיאה למעמד, כי "אין פלורליזים סלקטיבי".

כל הנ"ל לא עומדים לגרוע מחגיגות הגאווה, שמפתות מעל 20 אלף תיירים עליזים לחגוג עם הקהילה המקומית במרתון אינסופי של מסיבות, פסטיבלים וקרחנות, ששיאם מצעד גאווה הנערך בתל אביב זו הפעם ה־17.
בעיריית תל אביב, מפיקת האירוע, מתגאים כי תל אביב עלתה בשנים האחרונות על מפת הגאווה העולמית. הצפי של מארגני המצעד השנה מתכוונן על יותר מ-120 אלף חוגגים, כולל מספר גדול של משאיות צבעוניות, שיצאו מחר, שישי בצהריים, מגן מאיר במרכז תל אביב, ויצעדו לאטן אל במת ההפנינג במתחם גן צ׳ארלס קלור.

כיאה לאירוע המצדיע לתרומת הקהילה הטרנסג׳נדרית לקהילת הלהט״ב ולעיר תל אביב, תשתתף בו גם זוכת האירוויזיון לשנת 2014, הזמרת האוסטרית המזוקנת קונצ׳יטה וורסט, בהופעת בכורה בישראל. את האירוע ינחה הפרפורמר הרב-מגדרי, אוריאל יקותיאל ("לרוץ למיליון"), בהשתתפות גילה גולדשטיין, מוותיקות הטרנסג׳נדריות בישראל. אמיר פרישר גוטמן יבצע יחד עם זמרי מקהלת העבריים מדימונה עיבוד מחודש של להיט הניינטיז Things Can Only Get Better, שאומץ כשיר הרשמי של המצעד. "זו הפעם השלישית שאני מפיק את במת המצעד, אבל השנה אנחנו מרגישים משהו שונה ובטוחים שיהיה מצעד מדהים", מבטיח המפיק מוטי רייף.
אירועי הגאווה השנה מציעים גם הצגות ומופעי מחול במרכז הגאה, תערוכת צילום במתחם התחנה של זיו קורן, שליווה לאורך שנה שלמה תהליך של שינוי מין של אישה טרנסג׳נדרית וכנסים כמו כנס בריאות להט״בי. ויהיו גם מסיבות, והרבה: חוף הילטון פועל מדי יום במתכונת עליזה במיוחד, ליין ה-FFF חובר ל- FOREVER TEL AVIV  ועורך סדרת מסיבות Top Gun לפני ואחרי המצעד; בר האוויטה, השוקק תיירים שזופים ונלהבים, תוגבר בתקליטנים ופרפורמרים מיובאים, ושובר את החום גם השנה במסיבת מים סקסית בשפיים.
אך המסיבה המרכזית השנה תיערך בשבת הקרובה באצטדיון בלומפילד ביפו, באירוע המועמד לתואר מסיבת הגאווה הגדולה בתולדות המדינה, עם מעל 5,000 חוגגים. הרייב הייחודי, שיתחיל בצהרי היום וימשך עד השעות הקטנות של הלילה, כולל קונצרט חי באוויר הפתוח של המגה-די-ג׳יי עופר ניסים, שיארח להופעה חיה רבים מהאמנים המבצעים את להיטיו. "אני מתרגש, לא יוצא מהאולפן כבר חודש ימים, ומכין הפתעות לערב שלא היה פה אף פעם", מבטיח ניסים, יוצר בינלאומי המנוסה בפסטיבלי ענק, שבין האמנים המקומיים שעמם שיתף פעולה נמנים ריטה, עברי לידר, מיטל דה רזון, שרית חזן ומאיה סימנטוב.
שותפו של ניסים להפקת הענק, שירזי, שיזם את הרייב הייחודי, חולם על המגה איוונט הזה כבר שנים רבות. "זה מאוד מרגש אותי, כי חלום ילדות שלי יוצא לפועל. בגיל 12 הייתי הולך עם אבא שלי למשחקי כדורגל באצטדיון בלומפילד, וגם כילד מאוד רגיש, הרגשתי שונה מאוד בתוך כל המצ׳ואיזם הזה. והנה עכשיו כל הנסיכים והטווסים של הקהילה הולכים לרקוד ולשמוח באותה רחבה. יש בזה עבורי אמירה חזקה של ניצחון", מסביר שירזי.