לפני מספר חודשים חשפה אבריל לאבין שהיא מתמודדת עם מחלת הליים, השבוע שודר ראיון איתה בתוכנית הטלוויזיה 'Good Morning America' שם היא פרצה בבכי כשסיפרה מה היא עוברת.


מחלת "ליים" היא זיהום חיידקי שמועבר על ידי עקיצה של קרצייה נגועה, מה שעלול להוביל לאובדן יכולת תפקוד, כאבי פרקים וכאבי ראש קשים, אם לא מגלים אותה בזמן, או אם לא מקבלים טיפול נכון.
 
לאבין סיפרה לעולם בחודש אפריל שהיא מתמודדת עם המחלה כבר שנה, אך השבוע התראיינה לראשונה בעניין - "אני כבר באמצע הטיפול, המצב שלי הרבה יותר טוב ואני רואה התקדמות כל הזמן. אני יודעת שאני אחלים מהמחלה לחלוטין ואני אסירת תודה על כך. בחודש אוקטובר שעבר הייתי מרותקת למיטה, זה היה הזמן הכי גרוע בחיים שלי".


לאבין סיפרה שבהתחלה הרופאים לא עלו על המחלה, וחשבו שהיא פשוט סובלת מדכאון (אחד מתסמיני מחלת הליים), רק חודשיים אחרי שהופיעו התסמינים היא שאלה את הרופאים אם יכול להיות שהיא סובלת ממחלת ליים.

המשפחה שלה, בעלה צ'אד קרוגר (סולן להקת 'ניקלבק') והמעריצים הם אלה שעזרו ונתנו לה את הכח, בקרוב היא תחלים לגמרי מהמחלה. 
ההופעה הראשונה שלה מאז שאובחנה במחלה, תהיה ב-25.7, בטקס הפתיחה של ה-'Special Olympics' בלוס אנג'לס, שם היא תשיר את 'Fly'.
לנו נותר רק לאחל לה החלמה שלמה ומהירה.
קבלו טעימה ראשונה מהקליפ החדש של ריהאנה
ב-2 ביולי, ייצא הקליפ הרשמי לשיר 'Bitch Better Have My Money', ובטקס פרסי ה-BET, שנערך בסופהשבוע, היא הציגה לעולם את הטריילר שלו.
בטריילר ריהאנה עוקבת אחרי אשה שחייבת לה כסף, עד שהן נפגשות פנים אל פנים במעלית. כשדלת המעלית נפתחת בפעם השניה, האשה נעלמת, וכל מה שנשאר ממנה הוא הכלב שלה, ואז זה מפסיק, כדי להשאיר טעם של עוד, ולגרום לכם לרצות לראות מה קרה שם באמת.
 
'Bitch Better Have My Money' יצא בחודש מרץ האחרון, והוא אחד מארבעה סינגלים שיצאו לריהאנה מתוך האלבום החדש שלה, ביניהם 'FourFiveSeconds' ו-'American Oxygen'. למרות שיצאו כבר ארבעה שירים, עדיין לא ידוע מתי נקבל את האלבום המלא אנחנו נחכה בסבלנות.
צפו בטריילר של הקליפ


לעוד חדשות מוזיקליות, היכנסו ל-eco99fm.maariv.co.il