נתי לוי משחרר סינגל חדש, "זיכרונות ימי אהבתי", בסגנון ים תיכוני בקצב רומבה עם נגיעות יווניות, שמזכיר נשכחות. מין נוסטלגיה שמחזירה את מוקיריו הנאמנים ללוי של פעם, עם הקול הנקי, האיכותי והמקאמים, כשהוא משלב בהנאה בין הבוזוקי והמקאמים, וקולו המדויק יוצר תאווה לאוזניים. לוי חזר ומשתבח כמו יין מבציר טוב.




אורן חן מוציא סינגל רביעי, "זוהי דרכך", מהאלבום המתהווה הנושא את אותו השם, שנכתב והולחן על ידי אהובה עוזרי, אלילתו משכבר הימים. שיר קצבי בסגנון מזרחי־ים תיכוני, שהדבר הבולט בשיר הוא, ללא ספק, העיבוד שנעשה על ידי דורון אלימלך, והשילוב עם הבולבול טרנג של עוזרי. השיר עצמו הוא חצי קלאץ׳, אולי כי החצי השני (סטלוס) כבר לא. מה שאולי היה הופך את השיר לשלם.



ליאור נרקיס משחרר סינגל שלישי, "ריחות של אלכוהול", לקראת אלבומו ה־15, שנכתב והולחן על ידי גילי זכאי. שיר קצבי, קיצי, מקפיץ וממכר בסגנון דאנסים תיכוני. נרקיס עושה עבודה מקצועית לעילא - מביצוע נפלא מבחינה ווקאלית, עד הגשת הטקסט. כל שנותר הוא לדמיין את הווייב החיובי והמרקיד שנרקיס משדר לקהל בלייב, ולהתחיל להזיז את הגוף.



מורן כרמל משחררת את "חמישי שמח", שנכתב על ידי עציון מוסאי ומורן כרמל, ללחן של אסף סגל וחן הררי. שיר קצבי, חפלתי ומקפיץ בסגנון דאנס מזרחי־ערבי, אך מונוטוני לאללה, לא מפתיע ונטול תבלינים. נדמה שהשיר הזה נכתב אחרי כמה כוסיות והלך לאיבוד בדרך.



מושיק עפיה, זוכה "האח הגדול VIP", מוציא סינגל חדש, "מחבק את החיים", שנכתב והולחן על ידי אופיר כהן. שיר קצבי ומרקיד בסגנון "ראי" - שילוב של רגאיי, ראפ, מוזיקה מרוקאית וספרדית. 

"מחבק את החיים" נכתב בהשראת התקופה הסוערת שנפלה לאחרונה על עפיה, כפי שהוא שר: "על טעויות, אני יודע, צריך גם לשלם, לא מתחבא ולא בורח". שיר כיפי, חמוד, אך בלי בשר וספייסיות. אפילו העיבוד עדין מדי, ובגדול מדובר בשיר שלא יודע לנצל את מלוא הפוטנציאל האצור בעפיה.