הראפר הכי מעושן שיש, סנופ דוגי דוג, אשר הכריז בפומבי יותר מפעם אחת על חיבתו הבלתי נגמרת לקנאביס, הבין מהר מאוד שהחוקים בשבדיה ובארצות הברית לא ממש דומים בכל הנוגע לסלבס. 

סנופ דוג (קולווין קורדוזר ברודוס ג'וניור בשמו המלא) עוכב על ידי משטרת שבדיה במהלך סוף השבוע האחרון בחשד שהשתמש בסמים בלתי חוקיים. הזמר, שנחשב לאחד האנשים שמנסים בכל כוחם לקדם את הלגיליזיציה נעצר על ידי המשטרה בחשד שהוא נמצא "תחת השפעת מרכיבים נרקוטיים והחליטו לקחת אותו אל תחנת המשטרה. 
התקרית, שאירעה לפני ההופעה שלו במוצאי שבת, נמשכה במשך כמה דקות, כאשר במהלכן החליטו השוטרים כי על הראפר המופרסם להתלוות אליהם אל תחנת המשטרה. דניאל נילסון, דובר המשטרה, אמר בהצהרה ששחרר לתקשורת, שהתעניינה מאוד באוצר שנפל לה לידיים. 

דובר המשטרה באיזור אופסלה, דניאל נילסן, אמר לתקשורת שסוף סוף קיבלה סיפור עסיסי: "משטרת התנועה עשתה ביקורת כבכל יום והחליטה לעצור אותו בחשד כי הוא נראה תחת השפעת הסמים. הוא נעצר ונלקח לתחנת המשטרה לבדיקת שתן. האירוע נמשך במשך כמה דקות ולאחר הבדיקה הוא עזב את התחנה". סנופ דוג שוחרר במהירות, למרות שתוצאות הבדיקה לא היו זמינות באופן מיידי. 
בינתיים נראה כי התקרית לא ממש מעסיקה את סנופ דוג, אשר כבר הסתבך עם רשויות החוק יותר מפעם אחת בחייו. סנופ דוג שמע שרשת טוויטר מחפשת מנכ"ל חדש, והציע את עצמו ברשת הטוויטר. על פי תגובות המעריצים, כדאי לחברה לשקול זאת, או למנות אותו לנשיא של כבוד. סנופ נעצר בעבר ונכלא בעקבות סחר בסמים ואף עמד לדין באשמת רצח, ממנה יצא זכאי עקב טענה להגנה עצמית.