אלפי מעריצים משולהבים - מבוגרים וצעירים כאחד - גדשו אמש את פארק הירקון עד אפס מקום, לבושים חולצות הנושאות את סמל להקת בון ג'ובי, אוחזים שלטים וממאנים להאמין שהם סוף סוף כאן.



יותר מ־50 אלף כרטיסים נמכרו להופעתה ההיסטורית והראשונה של הלהקה בארץ, וזו הצדיקה את הציפייה הממושכת, בערב שכלל רוק משובח ואת מיטב הלהיטים הגדולים משנות ה־80 וה־90 וגם מהשנים האחרונות, בהם: ,It's my life, Keep the faith Livin' on a prayer, You give love a bad name ואחרים.



״ערב טוב תל אביב, אנחנו סוף סוף פה״, אמר ג׳ון בו ג׳ובי בפתיחת ההופעה, שהחלה רבע שעה מוקדם מהצפוי. אף שהסולן כסוף השיער ציין לא מזמן יום הולדת 53, הוא דהר על הבמות, שלהב את ההמונים ולא הפסיק להפתיע עם להיט אחר להיט, בהם We don't run, שהקדיש לתושבי תל אביב.



על פי הערכות, עלות המופע עמדה על 15 מיליון שקל. ישראל הייתה התחנה האחרונה בסיבוב ההופעות הנוכחי של הלהקה, שהחל בחודש ספטמבר באינדונזיה. אלינו הגיעו חברי הלהקה מדובאי, ובעוד ימים אחדים, אחרי שיבקרו באתרי התיירות בארץ כפי שביקשו, יחזרו חברי להקת בון ג׳ובי הביתה לעבוד על האלבום הבא - ה־12 במספר - שצפוי לצאת במהלך 2016.