בפוסט פייסבוק ארוך ומרגש, חשפה הזמרת הבריטית אדל, שפרצה לפני ארבע שנים עם אלבום המופת "21" כי האלבום החדש שלה ייקרא "25".



"האלבום האחרון שלי היה אלבום על פרידה", כתבה אדל, "ואם הייתי צריכה לתייג את הנוכחי הייתי קוראת לו אלבום הפיצוי. אני מפצה את עצמי. מפצה על זמן שאבד. מפצה על כל מה שעשיתי אי פעם ועל כל מה שלא עשיתי אף פעם. אבל אין לי זמן להיאחז בפירורים של העבר כמו שעשיתי בעבר. מה שהיה היה. להפוך לבת 25 היה נקודת מפנה מבחינתי, סטירה באמצע שנות העשרים שלי". 



"כשהייתי בת 7, רציתי להיות בת 8. כשהייתי בת 8, רציתי להיות בת 12", סיפרה הזמרת, "אני מרגישה שביליתי את כל החיים שלי, מייחלת שזה יעבור כבר. תמיד רוצה להיות מבוגרת יותר, מישהי אחרת, שאוכל לזכור ושאוכל לשכוח. אני מתגעגעת להכל בעבר שלי, הטוב והרע, אבל רק מפני שזה לא יחזור אף פעם. כשהייתי בתוך זה רציתי החוצה! כל כך טיפוסי. להיות בת-עשרה, לשבת ולפטפט על שטויות, מבלי שאכפת לי מהעתיד כי הוא לא היה חשוב אז כמו שהוא היום".



עוד חשפה כי האלבום "25 הוא על להכיר את מי שהפכתי להיות מבלי להבין זאת. ואני מצטערת שלקח כל כך הרבה זמן, אבל אתם יודעים, החיים קרו", הודתה והוסיפה לסיכום: "באהבה, אדל".

והחיים של אדל בהחלט השתנו מאז ההצלחה המסחררת. היא הכירה את בן זוגה סיימון קונקי והשניים חובקים בן, שהיום בדיוק (!) חוגג את יום הולדתו השלישית. 

הנה הפוסט המלא באנגלית, להנאתכם:

 

Hello...

Posted by Adele on Wednesday, October 21, 2015