איגלז אוף דת' מטאל, הלהקה שהופיעה בבאטאקלאן בערב ההתקפות על פריז, התראיינה לראשונה מאז אותו לילה. בהופעתם נרצחו 89 אנשים, כולל מי שהיה אחראי על מכירת המרצ'נדייז מטעם הלהקה. בשיחתם עם המגזין VICE, פורסם הלילה (חמישי) מדברים הסולן ג'סי יוז והמייסד השותף ג'וש הומי (שלא נכח בהופעה ההיא) על אותו לילה.



"הם (המעריצים) הסתתרו בחדר ההלבשה והרוצחים נכנסו לשם", מסביר יוז. "הם הרגו את כולם חוץ מילד שהתחבא מתחת לג'קט עור שלי". הוא ממשיך ומספר: "אנשים העמידו פני מתים ופחדו מאוד. הסיבה המרכזית שכל כך הרבה אנשים נהרגו היא שאנשים לא רצו לנטוש את חבריהם, והרבה הציבו עצמם מול אנשים אחרים על מנת להגן עליהם".



יוז אמר שאיגלז אוף דת' מטאל תמשיך להופיע, ושהוא מקווה שהם יהיו הלהקה הראשונה שתופיע בתאטרון הבטאקלאן כשיפתח מחדש. "אני לא יכול לחכות לחזור לפריז", אומר יוז. "חברינו שבאו לשם לראות הופעת רוקנרול ומתו, ואני אחזור לשם ואחיה". ג'וש הומי אישר כי הלהקה תמשיך במסע ההופעות באירופה, שעוכב בגלל ההתקפות. "אין לנו באמת ברירה", הוא אומר. לא רק בשבילנו ובשביל המעריצים, לא רק בשביל ניק אלכסנדר (מוכר המרצ'נדייז), לא רק בגלל שזו דרך החיים שלנו... זה המצב האנושי".

הראיון של חברי איגלז אוף דת' מטאל



הומי הוסיף: "אנחנו מייצגים את המעריצים שלא נשארו בחיים, את האנשים שלא נשארו בחיים, שייתכן שהסיפורים שלהם לא יסופרו לעולם". כשנשאל מה היה אומר לקורבנות, ענה: "אני פשוט רוצה לרדת על הברכיים ולהגיד 'כל מה שתצטרכו'. אין משהו שאני באמת יכול להגיד, כי מילים לא יכולות להעביר את זה". ג'וש הומי התחייב לעזור לקורבנות התקיפה בפריז. הוא אוסף תרומות דרך קרן הצדקה שלו, Sweet Stuff.



הראיון המלא: