תחנת הרדיו eco99fm עולה בפרויקט סביבתי וחברתי חדש, לעידוד שמירה על השקט ומניעת רעשים בשטחים ציבוריים ופרטיים, תחת הסלוגן: על מה כל הרעש?".

אל הפרויקט, שיימשך כשלושה חודשים, גויסו אמנים רבים, ביניהם עברי לידר, ריטה, קובי אפללו, רמי קליינשטיין, קורין אלאל, אתניקס, דודו טסה, פבלו רוזנברג ואחרים, אשר הקליטו באולפני התחנה טיפים ירוקים המעודדים  את קהל המאזינים למנוע רעשים מיותרים, כאלה הפוגעים באיכות החיים העירונית, בבתים, במקומות העבודה ועל כבישי הארץ.
כמו כן, יעלו במסגרת הפרויקט אייטמים רבים הנוגעים לנושא רחב זה, כגון הנזקים שרעשי הרקע מסבים לבני האדם ולחברה, המלצות לשמירה על סביבה שקטה, התייחסות לערך השקט בעולמות הפרסום והשיווק, תקנות משפטיות וחברתיות, ראיונות עם מומחים מתחום האודיולוגיה ועוד. 

הפרויקט יבוא לידי ביטוי הן בתדר ה-FM של התחנה, והם באמצעי הדיגיטל שלה, לרבות באתר האינטרנט, באפליקציית המוזיקה אשר הושקה בשבועות האחרונים וברשתות החברתיות. תחנת המוזיקה eco99fm מחזיקה באג'נדה אקולוגית וחברתית, העוטפת את שידורי המוזיקה לאורך כל היום, ומקפידה להוביל מדי שנה מספר פרויקטי תוכן המקדמים נושאים שונים הנמצאים על סקאלה זו. 
eco99fm הושקה לפני כשש שנים, ולאורך השנים נהנית התחנה מעליה מתמדת בסקרי ההאזנה השונים, המעמידה אותה בצמרת טבלת התחנות המואזנות, לצד תחנות וותיקות, אזוריות וארציות. על פי סקרי TGI למחצית הראשונה של שנת 2015, הוכתרה התחנה כמואזנת ביותר מבין האזוריות.
ב-'כנס אילת לעיתונות' אשר התקיים לפני כחודש, זכתה התחנה בפרס מיוחד על פעילותה בהובלת פרויקט 'שמירה על פרחי הבר', אשר שודר לאורך המחצית הראשונה של 2015.