ההרכב "בום פם" הכולל את אורי כנרות, יובל "טובי" זולוטוב, דני עבר הדני ועירא רביב, הגיע לאולפן eco life- מגזין הסביבה והחברה של eco99fm. שם דיברו על הסינגל החדש "תמיד לבד" עם נטלי פרץ (יוצאת העונה הראשונה של "אייל גולן קורא לך"), מתוך פרויקט חדש שבדרך, על הסגנון המוזיקלי הייחודי ועל הקהל המגוון. 



להקת "בום פם" נמצאת בנוף המוזיקה הישראלית קרוב לארבע עשרה שנה. איך מגדירים את סגנון המוזיקה שלכם?


"נע בין רוקנרול למוזיקה מזרח תיכונית על סוגיה: יוונית, ערבית תורכית בלקנית", סיפר אורי כנרות.



אריס סאן הוא דמות מפתח בהיסטוריה של הלהקה. אורי, מה חיבר אותך למוזיקה שלו?


הוא פשוט מדהים. באיזשהו שלב, באזור גיל 20, התחלתי להקשיב לו יותר ויותר, וזה נתן השראה לתחילת דרכנו. החיבור הזה, הוביל לבחירת השם של הלהקה (אחד מלהיטו של אריס סאן).





לאורך השנים, שיתפה הלהקה פעולה עם לא מעט אומנים בארץ ובעולם. חברי הלהקה מופיעים על במות רבות ופסטיבלים, ויוצרים שיתופי פעולה מסקרנים ויוצאי דופן עם אומנים מכל הסגנונות. בימים אלה הם עובדים על פרויקט חדש, מתוכו יצאו כבר שלושה סינגלים. אורי כנרות סיפר כי "זה התחיל משיתוף פעולה עם טריפונס, הקלטנו ביחד שני שירים והשקנו תקליטון 7". לאחר מכן, הוצאנו שיר עם מאור כהן ("יאללה בום") ועכשיו השיר החדש עם נטלי פרץ. לקחנו את שיתופי הפעולה לצעד הבא. זה משהו שעשינו מהתחלה עם ברי סחרוף (ביצוע ל"בום פם" של אריס סאן), המשכנו עם תומר יוסף, בני בשן, מאור כהן, קרולינה, דרור רומם ועוד ועוד... אנחנו עובדים על סדרה של שירים חדשים וגם קאברים".



החיבור לזמרת נטלי פרץ נולד ברחובות יפו. כנרות אמר כי "הלכתי ברחוב ושמעתי מישהי שרה מאחת המרפסות. לא היה לי נעים לגשת ולבדוק מי שרה שם. אחרי שנה מצאתי אותה במקרה ביו טיוב. פנינו אליה, היא שמעה את השיר והקלטנו אותו. יש בקול שלה משהו אמיתי, יש בו אותנטיות, היא זמרת נשמה".


עוד שיתוף פעולה מעניין של הלקה, הוא עם הגיטריסט יהודה קיסר. "טובי" וכנרות סיפרו איך זה התחיל: "יהודה, כשמו כן הוא, קיסר של גיטרה. אין מישהו שמנגן כמוהו. זה התחיל מזה שביצענו בהופעות שירים של צלילי העוד. באיזשהו שלב, הזמנו אותו להופיע אותנו ומאז עשינו כמה עשרות הופעות. זה כבוד גדול וכיף להופיע איתו על הבמה. ב- 2.1 נופיע עם קיסר בביץ' בר בקיסריה".

במהלך השנה האחרונה, שיתפה הלהקה פעולה עם הזמרת הטורקית, סלדה, ויצאה למסע הופעות בלתי פוסק בארץ ובפסטיבלים מובילים בעולם כמו פוג'י רוק ביפן ולולה פלוזה בארגנטינה.

הופעות קרובות: "מנדלה" בראש פינה- 31.12.2015, ביץ' בר קיסריה, מארחים את יהודה קיסר- 2.1.2016