משה פרץ ועומר אדם ממשיכים את הצלחת המופע "מהפכה" עם סיבוב חורף ואלבום שהוקלט בהופעה חיה, זאת לאחר שספגו ביקורות על דעות שהשמיעו לגבי מקומה של האישה בבית. איריס קול שמעה מפרץ בתוכניתה ב"רדיו ללא הפסקה 103FM"  שמבחינתו השניים הביאו לבמה משהו חדש: "החיבור בינינו, עומר ואני, הוא לא מובן מאליו, וכשצירפנו אלינו את רקדני 'ספיריט אוף דה דאנס' אנשים הרימו גבה, אבל באו לראות שזה מסתדר, עם המוזיקה האירית, ושיר הנושא והשיר 'היא רק רוצה לרקוד' שהצליח מאוד. המופע הזה הצליח במספרים, כ-45 אלף איש צפו בו, בהופעות הכי גדולות שהיו בקיץ. עכשיו אנחנו כבר בסיבוב החורף, 8 הופעות, שמתוכן ל-6 כבר אזלו כל הכרטיסים".



קול תהתה האם לא מדובר גם במהלך כלכלי, ופרץ ענה: "ממש לא מהלך כלכלי. השקענו המון המון כסף במופע הזה. להביא את הלהקה המקורית של 'ספיריט אוף דה דאנס', עם כל מה שכרוך בזה, והמון כסף להרים את הבמה הענקית בהיכל ביד אליהו, אני לא אכנס איתך לרזולוציה של כמה וכמה. בסופו של דבר רצינו לעשות פרויקט של מוזיקה, ובדקנו איך אנחנו מיטיבים עם הקהל שבא ורואה אותנו כל פעם, ומחדשים לו, ומכניסים אותו לאווירה החדשה. זה המקום שבאנו ממנו, באמת ממקום טהור. ואז באה ההצלחה. כי באנו מהמקום הזה, לא באנו כדי לעשות כסף. אי אפשר לעשות מוזיקה ולחשוב על כסף".
 
על שותפו למופע עומר אדם, פרץ שפע מחמאות: "הוא בחור מקסים. מאוד מוכשר. צריך להגיד לו דברים רק פעם אחת. הוא קורא את הבמה, הוא קורא אנשים, הוא יודע לזהות את הדבר הזה. הוא כוכב ויש לו קהל מדהים, אני חושב שהוא פתח משבצת משלו".


איריס קול שאלה את פרץ איך הוא רואה במבט לאחור את האמירה אודות תפקיד האישה בבית, שקוממה עליו ועל עומר אדם רבים, ונענתה: "כיום אני בסדר גמור. אני חושב שאני הגבר הכי ג'נטלמן שיש ואשתי היא הכי מאושרת בעולם, והיא תהיה עוד יותר מאושרת עם הזמן. יש לנו את מה שחלמנו, וטוב לנו. לה טוב עם איך שאני חושב, ולי טוב עם איך שהיא איתי, ואין לנו שום בעיה הכל טוב, שרק ימשיך ככה".

האם משה פרץ מתגעגע לטלוויזיה? "לאו דווקא", אמר, "אני אוהב את התקופה הזאת. הייתי ב'אקס פקטור' והתארחתי בחצי הגמר והגמר של 'בית ספר למוסיקה', והיה כיף. עכשיו אני עובד על חומרים חדשים, מתחיל ליצור ולגרות את החוש המוזיקלי במוח וזה כיף. התוכניות הלאה הן להמשיך לעבוד, ליצור ולהתחדש".

ערך: אסף נבו