זמרת והיוצרת נינט טייב נמצאת בדרך לאלבום בינלאומי חדש וסיבוב הופעות עם המוזיקאי סטיבן ווילסון. בראיון לאיריס קול ב"רדיו ללא הפסקה 103FM" היא סיפרה: "יוצא לי עכשיו אלבום חדש באנגלית, שאנחנו מוציאים אותו גם בארץ וגם בעולם, ומתוכו סינגל וקליפ חדש בשם 'Child'. כל כולנו מכוונים לאלבום הזה. במקביל אני מצטרפת לסיבוב הופעות באירופה של סטיבן ווילסון, הסולן של להקת 'פורקיופיין טרי'. הוא בחר בי, שזה פשוט טירוף. אני עדיין קמה כל יום ואומרת תודה".

 

על ההיכרות עם ווילסון סיפרה נינט: "הוא הגיע אלי דרך אביב גפן, שחבר איתו בהרכב 'בלאקפילד'. אביב המליץ עלי, שזה היה ממש יפה מצידו, ובאמת מרגש. סטיבן אמר לי שהוא מחפש קול נשי לאלבום סולו שלו. הוא שלח לי מייל עם שיר, וביקש לשמוע את הקול שלי בתוכו. אחרי ששמע הקלטתי איתו את השיר הראשון. ואז הוא ביקש שאתארח בעוד שני שירים. כך שהתארחתי בשלושה שירים באלבום. בספטמבר האחרון סטיבן הזמין אותי להתארח בהופעה שלו ב'רויאל אלברט הול' בלונדון, ועכשיו אני מצטרפת אליו לסיבוב הופעות באירופה, ובמרץ אני נוסעת ל'טור' משלי".

 
נינט, כזכור, נישאה למוזיקאי יוסי מזרחי ולפני כשנה ילדה את הבת אמיליה. "בנסיעות להופעות בלונדון וניו יורק לפני כחודשיים הילדה באה איתנו", היא מספרת. "לסיבוב עם סטיבן אסע לבד, יוסי ואמיליה יבואו לבקר, ואני אקפוץ לבקר פה בארץ. בסיבוב שלי, שאליו יצטרף יוסי, הילדה תבוא איתנו".
 
על הדרך שעברה עד כה בקריירה הוסיפה נינט: "עבדתי קשה בשביל הרגעים האלה. זה אף פעם לא מובן מאליו, כמו ששום דבר בחיים בעיני הוא לא מובן מאליו. החיים מעבירים אותך כל כך הרבה טלטלות שעל כל רגע כזה את צריכה להגיד תודה. במיוחד אנחנו, במדינה שבה אנחנו חיים. שום דבר בשבילי הוא לא ברור ולכן כל דבר כזה שקורה אני בהודיה מתמדת. עברו עלי שנים לא פשוטות והיום אני במקום אחר, הרבה יותר מקבל, ומוקיר תודה. לכן אני גם אף פעם לא נחה על זרי הדפנה, כי זה אף פעם לא נגמר, תמיד יש מה ללמוד, מה לחדש, תמיד יש לאן לגדול".

ערך: אסף נבו