ממשיך לספק שערוריות: הזמר הקנדי ​​ג'סטין ביבר ופמלייתו הורחקו מאתר ארכאולוגי במקסיקו, לאחר שככל הנראה ניסו לטפס על החורבות שלו. האירוע התרחש באתר מהמאה ה-13 שבו יש מקדשים בצורת פירמידות.



מי שחשף הבוקר (שבת) את השערורייה הוא גורם רשמי במכון הלאומי לאנתרופולוגיה והיסטוריה שנשאר בעילום שם. הוא אמר כי האירוע קרה ביום חמישי באתר המאיה הנמצא בטולום על החוף הקריבי של מקסיקו. המבקרים מורשים לעלות על חלק מהפירמידות במקום, אך ככל הנראה ביבר ופמלייתו טיפסו על הפירמידות הנחשבות פגיעות יותר ועליהן יש סימני "אין כניסה".



האירוע מגיע לאחר שביבר, בן ה-21, הפך להיות האמן הראשון שכבש את שלושת המקומות הראשונים של טבלת הסינגלים הבריטית. האמן האחרון שהגיע קרוב להישג והכניס שלושה סינגלים לחמשת המקומות הראשונים היה ג'ון לנון בשנת 1981.



הזמר הצעיר הספיק להכעיס לא מעט אנשים ביבשת דרום אמריקה בשנים האחרונות: בשנת 2013 הוא הרגיז את הנשיא המקסיקני אנריקה פנייה נייטו כשאמר שהוא פגש אותו ואת משפחתו לפני הופעתו. מאוחר יותר הוא תיקן את עצמו בציוץ בטוויטר וכתב שהוא הוצג לפניהם. באותה השנה, ביבר נטש קונצרט בבואנוס איירס, ארגנטינה לאחר שהתלונן על הרעלת מזון. שבוע לפני הוא סיים קונצרט מוקדם בברזיל, לאחר שנפגע מבקבוק פלסטיק שנזרק עליו לבמה.