מחווה מיוחדת: הבוקר (שני) הלך לעולמו המוזיקאי הבריטי דיוויד בואי בגיל 69, לאחר שבמהלך התקופה האחרונה הוא נאבק במחלת הסרטן וברדיו eco99fm החליטו לערוך לכבודו סט מיוחד עם כל השירים האהובים. הסט יוכל להנעים את זמנכם למשך שעתיים והוא כולל בין היתר את שיריו המוכרים: Black star, Under pressure, Heroes, Rebel reble ועוד מלהיטיו. 



כזכור, ההודעה על מותו פורסמה באתר הרשמי של בואי. בהצהרה שפורסמה בעמוד הפייסבוק שלו נכתב: "דיוויד בואי מת היום בשלווה, כשהוא מוקף בבני משפחתו, לאחר מאבק אמיץ של 18 חודשים במחלת הסרטן. בעוד רבים מכם חשים באובדן, אנו מבקשים לכבד את פרטיות המשפחה במהלך תקופת האבל".



מותו של בואי מגיע שלושה ימים בלבד לאחר שהוציא את אלבומו האחרון, "בלק סטאר", אלבום האולפן ה-25 של האיש שהמציא את עצמו ואת הרוקנרול, כל כך הרבה פעמים מחדש. מאז האלבום הראשון שהוציא ב-1968 שנקרא פשוט "דיוויד בואי", התגלה הקול הייחודי שלו באלבומים נוספים שהפכו לקלאסיקה על זמנית ונצחית כמו "Space Oddity" מ-1969, "The Man Who Sold the World" מ-1970, "Let's Dance" מ-1983, "Never Let Me Down" מ-1987, ו"Reality" מ-2003.






הקריירה של בואי, מוזיקאי, זמר, שחקן ומפיק מוזיקלי נפרשת על פני כחמישה עשורים, וזכתה להוקרה בזכות שילוב תחומי אמנות שונים ביצירתו, חלוציותו בסגנונות מוזיקליים רבים ושילוב אלמנטים חזותיים פורצי דרך בהופעותיו. אי-נאמנותו לז'אנר מוזיקלי אחד, השינויים הקונספטואלים שעבר ובעיקר הדרך שבהּ גילם אישיויות שונות, העניקו לו בתקשורת את הכינוי "הזיקית של הרוקנ'רול".