גלן פריי, הגיטריסט, הזמר וכותב השירים שייסד את להקת האיגלס מת היום (שלישי) בגיל 67 בניו יורק. להקתו ניגנה לחנים של מלודיות רוק ובלדות אהבה נוגות, וזה גרם ללהקה להיות הלהקה המובילה בארצות הברית בשנות ה-70'. הודעה על מותו פורסמה באתר האינטרנט של הלהקה ובה נכתב כי הגורם למותו היה סיבוכים של דלקת מפרקים שגרונית, קוליטיס כיבית חריפה ודלקת ריאות. "גלן נלחם קרב אמיץ בשבועות האחרונים, אבל, למרבה הצער, נכנע לסיבוכים", נכתב בהודעה באתר.



להקת האיגלס נוסדה בלוס אנג'לס בשנת 1971 על ידי פריי והמתופף והזמר דון הנלי. הם הוציאו להיטים שהוגדרו כפופ בעידן שלאחר להקת הביץ' בויז. בשנת 1980 הלהקה התפרקה ו-14 שנים מאוחר יותר בשנת 1994, הם התאחדו באופן חד פעמי שהוביל לאחר מכן לסיבוב הופעות ובשנת 1998 הלהקה נכנסה להיכל התהילה של הרוק אנד רול.






"כולנו במצב של הלם, תדהמה וצער עמוק", אמר הנלי, חבר הלהקה. "אני לא בטוח שאני מאמין בגורל, אבל אני יודע שהמפגש עם פריי בשנת 1970 שינה את חיי לנצח ובסופו של דבר למפגש הזה היה גם השפעה על חייהם של מיליון אנשים אחרים בכל רחבי כדור הארץ".



"זה יהיה מאוד מוזר להמשיך קדימה בעולם בלעדיו", הוסיף הנלי. "אבל אני אהיה אסיר תודה בכל יום, שהוא היה בחיים שלי. נוח בשלום אחי".