מופע הארנבות של ד"ר קספר ישיקו השבוע אלבום אולפן שישי. בראיון למגזין הסביבה והחברה של eco99fm,  שי להב ואורן ברזילי, סיפרו על הזוגיות המוזיקלית שהובילה לטיפול זוגי, על שנות התשעים המורכבות ועל הקהל הצעיר שמגיע להופעות. שי להב ואורן ברזילי, ממשיכים לתחזק זוגיות מוזיקלית מוצלחת, שמספקת לנו אלבום שישי מפוקח יותר של הקספרים.  

מופע הארנבות של ד"ר קספר, החלה לעבוד בתחילת שנות התשעים. הם פרצו בסערה עם "בשמלה אדומה" ו"בואי דינה". שני האלבומים הבאים לא הצליחו לשחזר את ההצלחה, מה שהוביל לפירוק הלהקה בינואר 1996.
 

ברזילי: "קיבלנו מכות מצרים על "הו הו"-  האלבום השלישי, למרות שבשבילנו זה היה אלבום מושלם. רק באמצע שנות האלפיים הציבור התחיל להבין כמה הוא מושלם. השירים שלנו קיבלו חיים משל עצמם דרך תוכניות טלוויזיה ופרסומות". 

להב: "לקחנו מאוד קשה את הכישלון של האלבום, עד כדי כך שמחקתי מהזיכרון את העובדה שהייתי בלהקה.

ברזילי: עברתי לניו יורק, אבל  למזלי הייתי צעיר, בן 23, והתחלתי מהתחלה". 
במשך שמונה שנים הלהקה לא הייתה פעילה. ב-2004 שי להב הוציא אלבום סולו בשם "אדוני הממון" והזמין את אורן להופעת ההשקה. 

להב: צריך לזכור שאורן הגיע מניו יורק, לא עשינו אפילו חזרה אחת. ביצענו את "אחלום לנצח" ו"תראו אותי", פעם ראשונה מול קהל שמכיר את השירים. אורן ראה שהקהל שר וקופץ באוויר ופשוט נדהם.
 


ברזילי:
זה היה מדהים. לא הייתי על במה שמונה שנים ולא חשבתי שאוכל להתמודד עם זה, אבל ברגע שעליתי על הבמה הרגשתי בבית. בהמשך קטפנו את הפירות על העבודה הקשה של שנות התשעים. 
אחרי אלבום הופעה שיצא ב-2005, הקספרים חשבו שבזה הסתיים הסיפור. להב סיפר: "לא חשבנו על איחוד, אבל הקהל דרש הופעות. התקשרתי לאורן בכל יום לניו יורק וניסיתי לשכנע אותו לחזור לארץ. אחרי סיבוב הופעות מוצלח  בקיץ 2007, המשיכו הקספרים לעבוד על אלבום חדש. שנה לאחר מכן, במהלך קידום האלבום החדש "סוף לא טוב", התפרצה אצל אורן ברזילי מחלה עצבית- תסמונת "גיליאן ברה", שהשאירה אותו משותק, כמעט לגמרי, במשך שנה. 
 
"ההנחה שלי היא שזה הגיע מלחץ, אבל מכיוון שאין תרופה לסנדרום הזה, אז אין מחקר. אתה פתאום מאבד הרגשה בכל הגוף, המחלה נודדת ואתה נהיה נכה. אחרי שהמחלה נסוגה, התחלתי ללמוד ללכת ולדבר, הכל מהתחלה". אחרי האלבומים "סוף לא טוב" (2009), "בן חורג" (2011) ואלבום אוסף (2013), מגיע "מנגינות"- אלבום האולפן השישי של הקספרים.


"זה אלבום יוצא דופן. לא רצינו לחזור על דברים ישנים, רצינו עזרה חיצונית. אורי אבני, המפיק המוזיקלי, לקח את השירים ועטף אותם בצורה שתחמיא להם. זאת הפעם הראשונה שיצרנו בלדה עם פסנתר ('בוקר חדש'), רצינו לאתגר את עצמנו. זה הישג גדול בשבילנו להצליח עם שיר שלא עשינו כמותו אף פעם". 

זוגיות מפתיעה: "חייבים לאהוב אחד את השני"
 
הזוגיות המוזיקלית המוצלחת בין ברזילי ללהב מאוד מפתיעה.

ברזילי: אנחנו מגיעים מרקעים שונים. זה לא קל לתחזק מערכת יחסים כזאת, חייבים לעבוד עליה כל הזמן. אנחנו מדברים הרבה וגם רבים הרבה. 
 
להב: אורן לקח אותנו לטיפול זוגי. הוא אמר לי שחייבים להתחיל לאהוב אחד השני. כשהגיעו הריבים שפגעו ביצירה, הבנו שצריך לעשות משהו. בזבזנו המון זמן על ריבים שוליים. סיכמנו שהחברות הכי חשובה ואז נטפל בשאר. בינתיים זה עובד".
מופע הארנבות של ד"ר קספר, הופעות קרובות: השקת האלבום "מנגינות", 28.1, מועדון התיאטרון בת"א.