הזמר גבי שושן ז"ל שם קץ לחייו בסוף השבוע האחרון. חברו, הזמר עוזי פוקס, שוחח עליו עם ניסים משעל ב"רדיו ללא הפסקה 103FM": "הכרנו כשהייתי בן 19 וגבי בן 16. היינו חלק מקבוצת אמנים צעירים שחיה כמו בקומונה. הקמנו את להקת 'הכוכבים החדשים' וזכינו ב'פסטיבל הקצב' הראשון שנערך בארץ. אחר כך כל אחד פנה לדרכו, חיינו תקופות ארוכות בארצות הברית".



"ב-2003 חזרנו להופיע יחד, הוא, אני ושרי, במופע משותף שרץ מעל ל-700 פעם, מעל ל-12 שנה. היינו כמעט יום יום יחד. לפני כשנה גבי החליט לעזוב בכדי לצאת עם האלבום שלו ולנסות את דרכו החדשה עם הופעות דרך האלבום הזה".



"בשנים האחרונות היו לו משברים, עליות וירידות", סיפר פוקס על שושן ז"ל. "לכל אחד יש את זה, יותר או פחות. כנראה שלא ראינו את זה מספיק. כנראה שהיתה הידרדרות מאוד מאוד קשה בשנה האחרונה, כשלא היינו ביחד. בשיחה שלי איתו לפני שלושה שבועות, כשדיברנו בטלפון, גם כן לא שמעתי את הדבר הזה, רק ידעתי שהוא מאוד רוצה להצליח עם האלבום ושאין מספיק השמעות".

משעל שאל האם שושן ז"ל לא זכה להכרה שהגיעה לו, ופוקס השיב: "מי כן זכה להכרה? מה זו הכרה? בצעירותנו, כשיצאנו עם הלהיטים הגדולים, אז היתה הכרה. היום יש דור צעיר, חדש. אנחנו יודעים ששמו אותנו קצת בשוליים, בפינה, את הדור המתבגר, דור הרוקנ'רול. שמים אותנו קצת יותר בצד ולפי דעתי זה לא נכון. כן צריכה להיות פינת נוסטלגיה לאנשים שהביאו להיטים כאלה ושמנסים כן להוציא דבר חדש וכן צריך לפרגן כמה שיותר. כי בסופו של דבר אתה מתפרנס מהדבר הזה שנקרא מוזיקה, וכל השמעה ברדיו או חשיפה במדיה, טלוויזיה, ככל ששומעים ורואים, אז זה עוד הופעה פה, עוד הופעה שם, עוד תמלוגים, וזה עוזר לאמן לשרוד בכבוד וזה עוזר לנו".
 
"משעל על הבוקר", כל יום ב-9:00, "רדיו ללא הפסקה  103FM"