נתן גושן, מהכוכבים הצעירים המצליחים במוזיקה הישראלית בשנים האחרונות, הוציא את שיר האהבה החדש "זה שלנו", מעט אחרי אירוסיו לבחירת ליבו עמית בן-צור. בראיון לאיריס קול ב"רדיו ללא הפסקה 103FM" סיפר: "לא מדובר בשיר מאלבום חדש, אלא בשיר שכתבתי והתחשק לי להוציא. זה בגלל שאני כותב המון, כל הזמן. לכן אני מרגיש שאני מתעסק בזה הרבה זמן. התחלתי את הקריירה לפני 5 שנים וזה מרגיש לי עשור. למרות שיש מקומות שהכל ברח לי, מקומות ספציפיים בחיים שבהם הכל טס לי בכל רגע זה שונה בעצם".



"השירים האחרונים שהוצאתי שונים אחד מהשני", הסביר גושן. "אני קורא תגובות על השיר החדש, כי אני תמיד סקרן לראות מה אנשים חושבים. אז כותבים לי 'וואו, מהמם, אבל איפה הבלדות של פעם', או 'וואו מהמם אבל קצת מזרחי, לא?', או 'תקשיב, איזה מדהים, זה הדבר הכי טוב שעשית', מישהו כתב לי גם שהוא התאכזב ממני. אני יודע שאני יוצר כל מיני סוגים של דברים ואני כותב גם את הבלדות האלה כמו שעשיתי פעם אבל אני מרגיש שהקהל הולך איתי. הם הלכו איתי ל'עוד', ואז ל'מה אם נתנשק' ו'דברי איתי יותר' ואז ל'thinking about', הם הולכים איתי לכל המקומות. לכן זה מדהים לי, בגלל זה אני כל הזמן עושה משהו אחר, את כל הדברים שבא לי לעשות, ואני יכול".



השיר החדש כולל נגיעה ים תיכונית ואת המילה 'מאמי', וגושן מספר: ה'מאמי' בא לי מאוד טבעי. לאהובתי אני קורא 'בייבי' אבל ה'מאמי' יצא לי בטבעיות. זה לא היה בכוונה כלשהי להגיע לאיזה קהל, סתם לעשות עוד משהו שבא לי לעשות, שמגניב לי, שבא לי לשמוע. מרכיבים אותי המון דברים, אני שומע הכל, גם מוזיקה ערבית וגם את החדש של ג'סטין ביבר, כל מה שמגניב, הפופ הכי מלוקק. בא לי לעשות הכל, ואם בא לי להוציא בלדה כזאת, אני אוציא בלדה כזאת. ב'זה שלנו' זה הרגיש לי קליל יותר, כי בבלדות יש משהו שמרגיש לי תמיד כזה כובד כזה, וזה קצת הרגיש לי משוחרר יותר".



איריס קולן התעניינה לדעת מתי החתונה, וגושן השיב: "חכי, בואי נעבור יום יום. האמת היא שעוד רגע נסגר תאריך לעוד איזה חודשיים בערך. אני אודיע לך מתי אני מתחתן, בעזרת השם. בינתיים את מוזמנת להופעה שלי".



ערך: אסף נבו