עם הפנים קדימה: שלושה חודשים אחרי שיריות קטעו את הופעתם של חברי להקת הרוק האמריקאית איגלס אוף דת' מטאל  (Eagles of Death Metal) על בימת הבטקלאן בלילה הרצחני של פיגועי הטרור בפריז, הם סוגרים מעגל. 
אל מול מאות ניצולים וקרוביהם, כמו כן קרובי משפחה של 89 הנרצחים באולם, הופיעה הלהקה אמש (שלישי) באולם אולימפיה, הסמוך לבטקלאן שבפריז, שעדיין סגור להופעות. הלהקה התקבלה בהתרגשות ובמחיאות כפיים סוערות וסולן הלהקה הנרגש, ג'סי יוז, הזיל דמעה מספר פעמים על הבמה. את הצופים הוא קיבל בחיוך ואמר: "ערב הטוב בפריז, אנחנו מוכנים". הסולן הפגין את אהבתו לפריזאים לא רק במילים: הוא הגיע כשהוא עטוף צעיף בצבעי הדגל הצרפתי - אדום, כחול ולבן, ובחלק מהשירים אף ניגן בגיטרה בצבעים אלה. 
חברי הלהקה הבטיחו להילחם בטרור עם "כיף", והם היו נחושים בדעתם לספק את החוויה המלאה, לעומת זו שנקטעה בצורה מזעזעת בחודש נובמבר האחרון. במהלך השיר הראשון ביקשו חברי הלהקה לעמוד 89 שניות דומיה לזכר 89 המתים: "בואו ניקח רגע לזכור".
 

את קהל הניצולים וקרוביהם ליווה צוות של פסיכולוגים שהיה במקום לאורך כל ההופעה, על מנת לסייע להם במידת הצורך. מההופעה היה ברור כי הלהקה הפכה לחלק מהתמהיל התרבותי של העיר, כשהסולן צעק: "אתם תקועים איתי, אני פריזאי כעת". האווירה הייתה מחשמלת וחברי הלהקה צחקו, רקדו, ניפצו גיטרות, בכו והחזיקו ידיים עם הניצולים, אחת מהם הגיעה על כיסא גלגלים להופעה. 
ג'וליאן (27), שעובד בבית ספר מחוץ לפריז ושרד את המתקפה, סיפר על חוויה רגשית אך חיובית:  "פחדתי שהאווירה הולכת להיות מאוד חשוכה ועצובה, אבל זה לא היה ככה. זה היה קשה, ובכל זאת זה היה תענוג".

מטפלים בפצועים מחוץ לבטקלאן, לפני שלושה חודשים. צילום: רויטרס
 
אובמה והולנד מניחים זרים מחוץ לאולם, ימים לאחר הטבח. צילום: רויטרס