פופ אנד רול

איגי פופ הוא דמות צבעונית לכל הדעות, אבל הפעם הזמר האמריקאי לקח את הטירוף שכל כך מאפיין אותו  צעד אחד קדימה. פופ בן ה-68 נקרא להשתתף לפני כשבוע בשיעור רישום יוצא דופן באקדמיה לאומנות של ניו יורק. האמן ג'רמי דלר שאחראי לפרויקט, הזמין את פופ לדגמן בעירום, כאשר למעלה מ-20 סטודנטים בגילאי 19 עד 80 בוחנים ומציירים את גופו.



דלר ציין כי בחר בפופ להיות מושא הרישום של תלמידיו, מאחר וצפייה בגופו חיונית להבנת מוזיקת הרוק, והמקום שלה בתרבות האמריקאית. דלר הוסיף כי הגוף של פופ עבר הרבה וכדאי שיתועד. לטובת המעריצות או המעריצים שרוצים לחזות ברישומים של הרוקר העירום, התערוכה תפתח בסתיו הקרוב, במוזיאון ברוקלין.



איגי פופ. צילום: רויטרס


האבנים מתגלגלות להוואנה

בחג הפסחא הקרוב צפוי להתקיים מופע היסטורי, כאשר להקת הרולינג סטונס תופיע בהוואנה, עיר הבירה של קובה. בין ארצות הברית לקובה לא התקיימו יחסים דיפלומטיים מאז שנת 1961, עד שבחודש יולי האחרון חודשה מערכת היחסים בין המדינות וכעת נראה שגם תעשיית המוזיקה מושפעת מהמהלך.



משרד התרבות הקובני הודיע כי האבנים המתגלגלות יתגלגלו בחודש הבא להוואנה, אך יחד עם זאת, מקור שהתראיין לאתר הבילבורד טען שהחוזה הסופי טרם נחתם.



השמועות על ביקור צפוי של הסטונס החלו לצוץ כבר בחודש אוקטובר כאשר מיק ג'אגר סולן הלהקה הגיע לביקור במדינה. כעת, מפרסם העיתון הרשמי של המדינה את הסיפור, ומוסיף כי מדובר באירוע היסטורי שיפתח את הדלת לעוד הרכבים גדולים שיגיעו להופיע בהוואנה.



ערכה: נעמה חן