חדשות המוזיקה – נעמה חן eco99fm


הדאחקה של הפו פייטרס


הסירו דאגה מליבכם – הפו פייטרס לא מתפרקים! הסיבה לחרדה שאחזה במיליוני מעריצים היא שמועה לפיה סולן הלהקה דייב גרוהל צפוי לצאת בקרוב לקריירה עצמאית. הופעת היחיד של גרוהל בטקס האוסקר העצימה את החרדה, שהגיעה לשיאה בהודעת יח"צ עמומה, ובסרטון ששיחררה הלהקה ובו "הודעה חשובה".
 

אז מה קורה שם? – גרוהל הסולן מודיע כי הוא חש שהגיע הזמן שלו לצאת לקריירת סולו, ובמקביל חברי הלהקה מתכנסים כדי לבחור סולן חדש. האופציות הן פרינס, ליאם גלאגר ואפילו ג'סטין ביבר... אחרי 7 דקות של אי בהירות מוצגת שקופית הסיום של הסרטון שמסכמת – "בפעם המיליון – אנחנו לא מתפרקים, ולעזאזל, אף אחד לא יוצא לקרירת סולו". ומזל שכך!
 



סיירוס VS טראמפ
ואם הדרמות האלה לא הספיקו לכם, שימו לב לסערה הבאה – באדיבות איך לא, מיילי סיירוס. אחרי הניצחון הגדול של דונאלד טראמפ ב- super Tuesday שנערך השבוע בארה"ב, סיירוס כתבה בחשבון האינסטגרם שלה כי טראמפ הוא סיוט, וגורם לה לרצות להקיא. 
 
מיום ליום נדמה שהמיליארדר האמריקני יהיה זה שייצג את המפלגה הרפובליקנית בבחירות לנשיאות ארה"ב בנובמבר הקרוב, וסיירוס, שככל הנראה לא נמנית עם תומכיו הנלהבים, הוסיפה כי אם ייבחר היא תעזוב את ארה"ב. 
 
לזמרת מעל ל-38 מיליון עוקבים ברשת האינסטגרם, מעניין האם לכוכבת כל כך גדולה, יש באמת כח להשפיע על תוצאות הבחירות החשובות בעולם.