פרידה עצובה ממפיק החיפושיות


תעשיית המוזיקה כולה מרכינה היום (רביעי) ראש לזכרו של ג'ורג' מרטין, המפיק האגדי של להקת הביטלס, שהלך אמש לעולמו בגיל 90. מרטין שידוע בכינויו "החיפושית החמישית" עבד עם הביטלס מאז תחילת דרכם בראשית שנות ה-60, ונחשב לאחד המשפיעים והמרכזיים בתחומו.



פול מקרטני ספד לחברו ואמר כי הוא מאוד עצוב בעקבות מותו של מרטין: "יש לי כל כך הרבה זיכרונות מהאיש היקר הזה והם ישארו איתי לנצח. הוא היה כמו אב שני עבורי". מקרטני סיפר כי מרטין היה מאוד מקצועי בתחומו, ולמעשה היה גם זה שהציע להוסיף לשיר Yesterday ליווי של כלי מיתר בעוד שמקרטני עצמו חשב שזה לא יעבוד. 



מפורסמים רבים ספדו למרטין, ביניהם גם רינגו סטאר, ושון לנון, בנו של ג'ון לנון המנוח. ראש ממשלת בריטניה דיוויד קמרון התייחס גם הוא לאירועים וצייץ כי מרטין היה ענק מוזיקלי. 



ג'ורג' מרטין. צילום: רויטרס



באוזניות של הילארי


יום האישה הבינלאומי צוין אתמול ברחבי העולם, ולא מעט אומנים התייחסו אליו במחוות כאלה ואחרות ברשתות החבריות. אישה אחת שעשויה להפוך בקרוב לאישה החזקה בעולם, הגדילה לעשות, ושחררה פלייליסט נשי שהכינה במיוחד עבור יום האישה הבינלאומי. 



אז מה הילארי קלינטון אוהבת לשמוע? השיר הראשון בפלייליסט שייך, איך לא, לביונסה,עם  girls run the world, ואולי הוא מעיד יותר מכל על השאיפות של קלינטון המתמודדת לנשיאות. עוד זמרות והרכבים שנכנסו לרשימה הם סיה, פלורנס אנד דה מאשין, שאניה טווין, כריסטינה אגילרה, מדונה, ליידי גאגא, אלי גולדינג, מיסי אליוט וגם להקת נו דאוט עם הסולנית גוון סטפני.



הבחירה לפתוח את הפלייליסט עם ביונסה, לא הייתה אקראית עבור קלינטון, שאמרה בראיון בעבר כי הייתה רוצה להיות נשיאה מוצלחת, כפי שביונסה היא זמרת פופ מוצלחת. אם גם אתם רוצים לשמוע את הפלייליסט של הילארי קלינטון - כל הבחירות של המועמדת לנשיאות יעלו בקרוב לאפליקציית אקו 99.



ערכה: נעמה חן



ביונסה בטקס פרסי הגראמי. קלינטון רוצה להצליח כמוה. צילום: gettyimages