צרות בחמישים סנט

בפעם הבאה שאתם מעלים תמונה לרשתות החברתיות - תחשבו טוב טוב אם זה משתלם לכם. קרטיס ג'קסון השלישי, המוכר יותר בשם הבמה שלו - פיפטי סנט, נמצא בצרות צרורות בגלל תמונה שהעלה לאינסטגרם.
בשנה שעבר נתבע הזמר ע"י אישה שטענה כי העלה קלטת סקס שלה לרשת. כדי להיחלץ מתשלום דמי התביעה הזמר הכריז על פשיטת רגל, אבל כאן לא הסתיימו הצרות עבור פיפטי סנט. לאחרונה העלה הזמר לאינסטגרם שלו סדרת תמונות בהן הוא נראה מצולם ליד ערמות עצומות של כסף. התמונה הגיעה גם לתובעת שדרשה את כספי התביעה שלה.
בשבוע הבא ייאלץ הזמר להגיע שוב לבית המשפט ולהסביר מהיכן השיג את הכסף. עורך דינו הסביר כי הכסף שנראה בתמונה הוא מזוייף, מה שהקפיץ את אנשי השירות החשאי שנאבקים בזיוף שטרות, וכעת הזמר וצוות ההגנה שלו, ייאלצו להתמודד גם איתם.

אלטון ג'ון משתף

אם אתם מתכננים נסיעה ללונדון בין נובמבר הקרוב למאי הבא, מומלץ שתזמינו כרטיסים מראש לגלריית טייט המפורסמת, שם תוצג בקרוב תערוכה בשם the radical eye – צילומים מודרניים מהאוסף של סר אלטון ג'ון. 
התערוכה תכלול כ-150 פרטי אומנות נדירים השייכים לג'ון, שנוצרו משנות העשרים ועד לשנות ה-50 של המאה הקודמת. גלריית טייט מסרה כי התערוכה הזו היא רק תחילתה של שותפות מופלאה עם הזמר, שצפוי ככל הנראה לפתוח את אוספיו הרבים גם בעתיד – לקהל הרחב. עד אז, האזינו לפלייליסט מיוחד לקראת הופעתו של אלטון ג'ון בישראל.